Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hukassa ovulaation kanssa

Vierailija
22.06.2015 |

Kuulkaas nyt on pää aivan sekaisin ovulaatioasioiden suhteen ja kaipaisin vähän apua…

Eli edelliset kuukautiseni oli 17.-21.5 ja ”normaali” kiertoni on about 29-30 päivää. Näin ollen seuraavat kuukautiseni olisi pitänyt alkaa tuossa viikko sitten, eli 15.-16.6. No nythän niitä kuukautisia ei ole paljoa sitten kuulunut, selvät kuukautisoireet kyllä oli tuolloin muutama päivä ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, mutta minkäänlaista vuotoa ei ole tullut.

Olen nyt pyöritellyt tätä tässä itsekseni jonkun aikaa ja pää on aivan pyörällä, että milloin se ovu mulla nyt on ollut...?

Yhdynnässä olen ollut 21.-22.5. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vierailija,

ovulaatio tapahtuu noin kierron puolivälissä tai kaksi viikkoa kuukautisten alkamisesta. Viimeiset kuukautisesi alkoivat 17.5., joten ovulaatiosi on tapahtunut laskennallisesti 31.5.-1.6. paikkeilla. Kerroit, että olet ollut yhdynnässä 21.-22.5., joten on ihan mahdollista, että voit olla raskaana. Siittiöt voivat elää naisen elimistössä jopa viikon ja uivat munasolua vastaan munanjohtimiin odottamaan ovulaatiota.

On siis mahdollista, että olet tullut raskaaksi toukokuun viimeisella viikolla. Tee raskaustesti asian varmistamiseksi.

t. Mia, terveydenhoitaja

Vierailija
2/2 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vähän laskeskelin, mutta pohdin juuri tuota, onko mahdollista, että joku siittiö siellä olisi sinnitellyt viikonkin. Huomenna käynti lääkärissä, joten taidan samalla pyytää verikoetta :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla