Mistä tiedän onko mies kunnollinen?
Ja kunnollisella tarkoitan, ettei valehtele vakavista asioista (pienet valkoiset valheet tai kertomatta jättämiset ovat ok kun vasta tutustutaan), ei ole mikään naistenhakkaaja tms..
Olen pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla ja olen tutustunut yhteen mieheen. Ollaan kerran nähty (baarissa, vietetty hauska ilta mutta ei mitään seksiä, ei edes pusua tms), ja viestitelty jonkin verran.
Meillä kun on jo ikää, niin mietityttää miksi vielä sinkkuna. Tosin olenhan itsekin :)
Mulla on miehistä huonoja kokemuksia, ja pelottaa kun en tunne toista. Ollaan eri paikkakunnilta, en tunne ketään hänen ystäväänsä tms (vielä), joten en voi keneltäkään kysyä miehestä.
Toisaalta en halua olla loppuelämääni yksinkään, ja en haluaisi jättää tutustumattakaan..
Kommentit (5)
Aloita siitä, että tarkistat, onko hän todella sinkku. Moni mies valehtelee olevansa vapaa, vaikka onkin vankasti naimisissa.
Älä arkaile vaikeita puheenaiheita.
Tottakai kunnollisia vanhempiakin miehiä on vapaana, joten ei kun tutustumaan.
2, joo.. en tiedä vielä hänen perheestäkään mitään.. en kyllä ole omastakaan kertonut paitsi että mulla on lapsia ja olen eronnut. Mutta siis en veisi häntä vielä perheeni (en siis lasteni enkä vanhempieni tai sisaruksieni) eteen.
3, Tuotakin olen miettinyt onko todella sinkku. Mitä tarkoittaa vaikeita puheenaiheita? Kysynkö suoraan "oletko koskaan lyönyt naista?" vai mitenkä?
ap
Pienellä varauksella lähestyisin kongolaista mustaa miestä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:07"]Aloita siitä, että tarkistat, onko hän todella sinkku. Moni mies valehtelee olevansa vapaa, vaikka onkin vankasti naimisissa.
Älä arkaile vaikeita puheenaiheita.
Tottakai kunnollisia vanhempiakin miehiä on vapaana, joten ei kun tutustumaan.
[/quote]
Amen! Mua on yksi sälli yli puoli vuotta pyytänyt treffeille. En ole mennyt. Hyvä niin. Huvikseni selvittelin sällin taustoja, ja kappas kun varattu kusipää! Kaksi lasta, vaimo yms. Hela hoito yhteisine omakotitaloineen. Ja sitten ihmetellään miten noin kiva ja ihana nainen on sinkku.. Yepyep!
Miehen lapsuudenperheeltä. Ellei nekin sit ole "roistoja"