Petin kumppaniani, sain elämäni parasta seksiä
En ole ikinä ollut kiinnostunut yhden illan jutuista ja oikeastaan halveksun ihmisiä jotka sellaisia harrastavat.
Mutta nyt tein jotain todella väärää pitkäaikaista kumppaniani kohtaan, mutten osaa katua. Ehkä siksi, että seksi oli M-A-H-T-A-V-A-A. Mies otti toiveeni hyvin huomioon, oli itsevarma mutta ei dominoiva. Tuntui että kehomme olisivat olleet kuin palapelin palat jotka sopivat täydellisesti toisiinsa (näin ällön kornisti sanottuna). Kelaan jatkuvasti tapahtumia läpi päässäni uudestaan ja uudestaan. Tekisi mieli kertoa kaikille miten hyvältä se tuntui, tosin olen osannut pitää turpani tukossa.
Mikä mua vaivaa?? Olo on kuin eläimellä joka ei osaa hallita halujaan. Pelottaa että petän uudestaan.
En tunne miestä jonka kanssa sen tein. Sen verran järkevä olin etten jäänyt hänen luokseen, vaihtanut numeroita tai muutakaan. Toisaalta välillä tuntuu että tekisin mitä vain nähdäkseni hänet uudestaan. En tiedä miltä miehestä tuntuu, muistaisiko hän edes mua, katuuko tms. Nämä ajatukset vain raastaa mun mieltä.
Kellään samankaltaisia kokemuksia?
Miten saisin unohdettua miehen?
Kommentit (16)
En nyt tiedä onko kovin kadehdittava tilanne:/
Jätä miehesi! Olet säälittävä tapaus
No ei kun lisää hakemaan. Ja suu aukeaa vain uuden tuttavan patukalle, ei turhia turistakseen kotona.
You go girl!
4: kyllä tietenkin. Voiko se haistakaan miltään muulta?
Tiedän että olen aivan helvetin säälittävä! Olen kertonut tapauksesta puolisolleni joka ei kunnolla edes välittänyt (mitä pelkäsinkin eniten)
En vain uskalla erota.
-pelkuri ap
Eroat! Naurettavaa pantata kumppania jota ei edes rakasta ja silti jakaa torttua muille miehille. Yksin sä kuulutkin olla.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:47"]Tiedän että olen aivan helvetin säälittävä! Olen kertonut tapauksesta puolisolleni joka ei kunnolla edes välittänyt (mitä pelkäsinkin eniten)
En vain uskalla erota.
-pelkuri ap
[/quote]
Mikä sua vaivaa? Kerrot puolisollesi?! Miksi ihmeessä?! Mitä se hänelle kuuluu?
Täällä kirjoittaa eniten ne, jotka pelkää hysteerisesti oman miehen pettävän. Älä välitä niistä. Jos sä sait hyvää seksiä, niin hieno juttu. Sulla on oikeus nauttia siitä. Se on tärkeä asia ja älä luovu sun seksuaalisuudesta.
Eroa miehestäsi ja pane sitten kaikkia. Se on reilumpaa.
Se johtuu jännityksestä ja uutuuden
viehätyksestä. Oman kumppanin kanssa pääsee samaan
fiilikseen, kun järjestätte toisillenne treffejä ja haette seksiin mukaan hieman fantasiaa, mitä ikinä keksitte! Nam
Eroaminen pelottaa varsinkin taloudellisista syistä. Tietenkään se ei saisi olla se syy että roikkuu parisuhteessa.
En tietenkään edelleenkään pidä pettämistä hyväksyttävänä, mutta miksi se tuntui niin hyvältä? Ja vaikka eroaisimmekin, voinko tulla löytämään ikinä yhtä hyvää kuin se tuntematon oli minulle?
Vaikea tilanne sulla. Älä syytä itseäsi, sun mies ei vaan ole sulle fyysisesti se oikea. Ihmiset, jotka ei ole kokeneet intohimoa, ei tiedä, mistä puhut. Se on niin upeeta ettei sitä saa puolison kanssa suunnittelemalla. Se vaan on tai sitten ei ole.
Kun 15 vuoden avioliittolahnailun jälkeen eksyin vieraan naisen luokse viikonlopuksi (vaimo lasten kanssa anoppilassa), sain jotain sellaista minkä luulin jo olleen ohitse kohdaltani. Nelikymppinen äijä oli kanki kovana kuin parikymppinen kolli, paitsi että kestävyyttä kunnolla ja kärsivällisyyttä kutitella pimua useampaankin otteesen ennen omansa ottamista. Pöydällä, lattialla, sohvalla, suihkussa, parvekkeella...
Nyt kun on vertailupohjaa, tuo kotilahna saa luvan opetella tavoille tai kerää kamansa ja lapset. Jos ei osaa muuta kuin lähetyssaarnaajaa peiton alla pimeässä, niin olisi aika opetella...
Onneksi olkoon. Käy kateeksi! :)))