onko kenellekään tullut virtsatietulehdus
Kommentit (9)
kyllä on ja todella usein edellisen miehen kanssa.. lääkäriin vaan! pissitulehduksen kanssa ei saa jäädä kotiin kärvistelemään!
On, heti lääkäriin, voi edetä munuaisaltaantulehdukseksi
On.
En huomannut koko tulehdusta, kun oli lähes oireeton. Ihmettelin selkäkipua ja onneksi äiti patisti lääkäriin, tulehdus oli noussut munuaisaltaaseen ja onneksi meni ihan normaalilla antibioottikuurilla ohi. Moni on joutunutantibioottitippaan sairaalaan samaisesta syystä.
Aloitin selexid 400mg kuurin. 5 päivää. Luulen, että tuli tavallista rajummasta seksistä ennen juhannusta. Olen kyllä saman miehen kanssa ollut jo 9 kuukautta ja käynyt testeissä pari kertaa, että sukupuolitauteja ei ole. t.ap
Kyllä vaan, seksi vei sairaalaan, virtsiksestä munuaisiin ja tiputuksessa 4päivää.
Itselläni ollut toistuvia vti-tulehduksia. Minulle auttoi erityisen tarkka hygienia ja rakon tyhjennys aina ennen ja heti seksin jälkeen. Puhtaaksi joka paikka ja myös sormet ym.
Tosin kärsin myös herkistä limakalvoista jolloin oireet voivat olla hyvin samanlaisia vti:n kanssa. Pitkään meni ennen kuin tämän tajusin. Usein jo pelkkä häppäreiden ja emättimen suun rasvaus vie kirvelyn tunteen. Oireita voi olla hankala erottaa.
Nuorten naisten ongelma seksielämän alussa: honeymoon syndrome
Mulla on estoantibiootti. Aina seksin alla yksi tabletti.
On