Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perusteita yksinhuoltajuudelle?

Vierailija
20.06.2015 |

Millä perusteilla sen siis voisi saada..? Kun tuntuu ettei mikää toimi ja vaan haukkuja isän suunnalta vaikka lapsia jokatoinen vkonloppu tapaakin. Vastuuta ei silti ota, mutta en tiedä onko asiat vielä niin huonosti että olisi perusteita saada huoltajuus. Elämä olisi helpompaa kun vain yksin asioista päättäisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisoikeus ja huoltajuus on kaksi eri asiaa. Vaikka olisitkin yksinhuoltaja, lapsillasi/eksälläsi on silti tapaamisoikeus. Se ei vaikuta myöskään elatusvelvollisuuteen.

Jos välit on kovin huonot, yksihuoltajuus helpottaa kyllä asioita, kun esim. ei tarvitse joka paperiin saada toisen allekirjoitusta.

Vierailija
2/4 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan taida olla hyvä syy. Itse sain yksinhuoltajuuden, kun isä alkoi käyttämään huumeita. En tiedä mistä huumeidenkäytön varmistivat tai ehkä isä ei vastustanut huoltajuuden menetystä.

Ja urputtajille tiedoksi, ettei tuo herttainen mies käyttänyt niitä koko liiton aikana. Takana kuitenkin oli rankka lapsuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei vaikuta, mies ei ehkä tiedä. Syitähän en olekaan maininnut ollenkaan paitsi tuon vastuuden. Riitaisat välit on, mikään ei enää onnistu mutta koska yhyeishuolto ni tarvii vielä ylimääräisiinkin asioihin olla yhteydessä siihen ja saa vaan pahan mielen. Nyt vielä tulossa yhden lapsen kanssa tutkimuksia yms. Joten pitäs olla taas lisää tekemisissä. Kovasti myös koitin pitää sitä kartalla asioissa kun eron jälkeen se halusi sitä. Ny asiat kuitenkin muuttuneet, se on kylmä ja kamala. Vaikuttaa lapsiin, sama se jos mua inhoo yhtäkkiä. Varmaan uus emäntä mustasukkaisuuttaan myös estää hoitamasta lasten asioita, lapsia enää saa nähdäkkään kun ne sovitut viikonloput.

Vierailija
4/4 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja exällä on yhteishuoltajuus enkä muista että olisi minulta mitään allekirjoituksia mihinkään joutunut hakemaan. Eikä minulta mitään mielipiteitäkään mihinkään kysytä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi