Jenni Vartiainen kakkosella!
Toi on niin täydellisen näköinen nainen! Just tollasen haluisin. Tai sit ottasin Alexin oitnb sarjasta. (Oon iteki nainen)
Kommentit (16)
luulin että jossain kakkoshädällä... petyin
Ssen ässssssä on jotenkin ärssssyttävä.
Kaunis on mutta kerran keikalla nähneenä pakko sanoa että livenä todella aneeminen esiintyjä!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:36"]
Kaunis on mutta kerran keikalla nähneenä pakko sanoa että livenä todella aneeminen esiintyjä!
[/quote]
3 kertaa Jennin klubikeikalla olleena sanoisin että helvetin hyvä live esiintyjä, huumorintajuine nja vapautunut. Ei ollut sitä vielä 4v sitten mutta viime pari vuotta jotenkin alkanut irrotella enempi.
Siis hä? Sanooko ap oikeasti että Jenniä saa panna kakkoseen? MULLE KANSSA!
M21
Jennillä tolla keikalla noitamainen staili vähän kuin Milla Magia. Vitun upeet kengät ja aika hyvin niillä hyppelee.
Annoin vahingossa alapeukkua viestiin 10/10 vaikka ei pitäny. Jennin kerran livenä nähny ja meininki oli ihan mahtava!! Jenni oli rento, sai yleisön nauramaan ja oli ehdottomasti yksiä parhaimpia live-esiintyjiä mitä oon nähny. Ihana nainen ja helvattu mä tahon ne hiukset!! :D
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:29"]
Annoin vahingossa alapeukkua viestiin 10/10 vaikka ei pitäny. Jennin kerran livenä nähny ja meininki oli ihan mahtava!! Jenni oli rento, sai yleisön nauramaan ja oli ehdottomasti yksiä parhaimpia live-esiintyjiä mitä oon nähny. Ihana nainen ja helvattu mä tahon ne hiukset!! :D
[/quote]
Niinpä. Tämän palstan kotkat solvaa ja halveksii väittäen jenniä huonoksi laulajaksi ja esiintyjäksi. 99% ei ole koskaan hänen keikalla käynyt ja 1% ehkä joskus 5v sitten kun meininki oli tosiaan aneemista vrt nykyään.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:03"]
Siis hä? Sanooko ap oikeasti että Jenniä saa panna kakkoseen? MULLE KANSSA!
M21
[/quote]
Kyllä saa. Kun tietäsit vaan...
Voi voi kun tekis mieli saada juhannus-Jenniä saunan rakkkaana
Jnnillä on söpö nenä. Ja huulet ihan pussattavat.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:58"]
Jenni on kiva.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:58"]
Jenni on kiva.
[/quote]
Jenni on kiva.