Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä ettei koskaan saanut olla hyvännäköisen kanssa

Vierailija
18.06.2015 |

edes yhtä kertaa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah!

Vierailija
2/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut vain hyvännäköisten kanssa. Se on siinä, kun rakastaa, niin kukaan muu ei ole komeampi kuin se mies.

Vierailija
4/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta omakivaa.

Vierailija
5/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna keskittyisin enemmän miettimään omien kriteerien tasoa. Olet arvoton ja halveksittava, jos olet joutunut tyytymään ihmisiin joita et edes itse pidä hyvännäköisenä. Epätoivoisuus on yksi ällöttävimmistä piirteistä ihmisellä... Mieluummin yksin kuin epätyydyttävässä seurassa.

Vierailija
6/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sikamainen ajattelutapa. Itse tietty olet varsinainen jumalan lahja maailman naisille/miehille?

Vierailija
7/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen?

Vierailija
8/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut ikinä isotissistä panokaveria.

Vierailija
9/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:13"]

Sinuna keskittyisin enemmän miettimään omien kriteerien tasoa. Olet arvoton ja halveksittava, jos olet joutunut tyytymään ihmisiin joita et edes itse pidä hyvännäköisenä. Epätoivoisuus on yksi ällöttävimmistä piirteistä ihmisellä... Mieluummin yksin kuin epätyydyttävässä seurassa.

[/quote]

Ehkä ulkonäkö ei ole ap:lle kuitenkaan tärkein kriteeri, vaan hän on ollut sellaisten kanssa joista pitää muista syistä? Toki noilla tiedoilla on mahdollista että hän on pannut epätoivoisesti ketä sattuu, mutta yhtä hyvin hän on voinut olla suhteessa sellaisten kanssa, joista todella pitää persoonan vuoksi.

Vierailija
10/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni koulun komeimmalle jätkälle, siitä oli hyvä jatkaa. Komean sain myös puolisokseni. Tämä ei hirveästi varmaan lohduta, mutta nuorena vitsa väännetään.

Vierailija
11/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksustahan niitä saa

Vierailija
12/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:13"]Mä oon ollut vain hyvännäköisten kanssa. Se on siinä, kun rakastaa, niin kukaan muu ei ole komeampi kuin se mies.
[/quote]
Pillu ei tiukkene tuolla poppaskonstilla.

Vierailija
13/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaikki kumppanini ovat olleet ulkonäöltään tasokkaampia kuin minä itse. Toisaalta ei ole yksikään suhde osoittautunut pysyväksi. On minua rakastettu, mutta en ole koskaan saanut olla minuun hullaantuneen ja erityisesti ulkonäkööni ihastuneen kanssa.

Vierailija
14/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut komeita miehiä. Nykyistä pyydetty malliksi ja ulkonäkö saanut kehuja. Nuorena tytöt olivat alati hänen kimpussaan. No, tässäkun on oltu 9v yhdessä menettää ulkonäkömerkityksensä. Muut asiat ovat tärkeämpiä.

Vierailija
15/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:13"]

[/quote]

High horse diipa daapa

Vierailija
16/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tekisi hyvää päästä "olemaan hyvännäköisen kanssa" vähän pidemmänkin aikaa. Sellaisen, jonka hyvännäköisen naaman takana on pelkästään itsestään välittävä tunnekylmä ihminen. Alkaisi löytyä jotain elämänviisauden tynkää ap:ltakin, tai sitten ei. 

Vierailija
17/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat reiät ja ulokkeet niillä on kuin muillakin. Oikea kauneus on sisäistä. On se harmi, että esim. minä en vaan pysty mihinkään jos mies on kamalannäköinen. Eikä ole iästäkään enää kiinni, itse olen tukevasti keski-ikäinen enkä enää hyvännäköinen. Mutta minkä nuorena oppii, jne.

Vierailija
18/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "hyvännäköinen".

Jos pitkässä parisuhteessa olleita katselee, niin kummasti alkavat jossain vaiheessa muistuttamaan toisiaan - Eli, hyvännäköisyys on sitä että on samoja piirteitä.

Ei sitä turhaan sanota, että kauneus on katsojan silmissä.

Tosin se suhteen kannalta merkittävämpi tekijä löytyy sirltä korvien välistä, eikä sen "hyvännäköisyydestä" voi sanoa juuta eikä jaata ilman kallonporausta.

Vierailija
19/34 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:38"]

Määrittele "hyvännäköinen".

[/quote]

Nainen jonka nähdessä alkaa sojottaa

Vierailija
20/34 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset