Mikä hinku joillain on pakata ihan kiinni toiseen julkisissa?
Vaikka olisi tilaa, jotkut istuvat aivan kiinni kylkeen. Ei siinä mitään jos ei ole tilaa ja pitää istua tuntemattoman viereen, mutta sitä en ymmärrä miksi pitää tulla suurinpiirtein syliin vaikka penkillä olisi reilusti tilaa.
Kommentit (8)
Mua ällöttää, kun muutaman kerran on viereen istunut sellainen ällötysäijä. Hän näyttää ihan 40+ peräkammarinpojalta (nössö). Istuu sitten jalat sen verran levällään, että toinen jalka väkisinkin on kiinni omassani ja istuu helvetin leveesti.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:54"]
Mua ällöttää, kun muutaman kerran on viereen istunut sellainen ällötysäijä. Hän näyttää ihan 40+ peräkammarinpojalta (nössö). Istuu sitten jalat sen verran levällään, että toinen jalka väkisinkin on kiinni omassani ja istuu helvetin leveesti.
[/quote]
Kyseessä on manspreading ja se on naisia loukkaavaa miehistä tilan haltuunottoa. Sen täytyy loppua!
t. Feministi
Välttäkää julkisia. Ne on vain täynnä pervoja ja köyhiä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:04"]
Välttäkää julkisia. Ne on vain täynnä pervoja ja köyhiä.
[/quote]
T. kokoomuslainen
Ulkomaalaisissa on tuo vika, etteivät tiedä suomalaisen tarvitsevan enemmän tilaa ympärilleen. Manspreadingin voi estää istumalla jalat tiukasta suoraan eteenpäin. Itsellä on metrinen lantio, joten reidet asettuvat aika hyvin siihen suorana. En istu kuten naiset normaalisti, jalat sievästi sivulla tai ristissä, vaan sojotan koipeni suoraksi eteen. Yksikään haarojaan levittelevä mies ei ole onnistunut pönkkäämään mun vahvoja jalkoja yhteen. Suosittelen.
Pahin hönkijä on kuitenkin kauppajonossa perseeseen puskeva kärryllä hakkaava mummo tai lapsi (yleensä näin) tai erittäin lähelle tuleva mieshenkilö, joka oikein painautuu lähelle. Tällaisen miehen saa kuriin käätymällä sivuttain ja nostamalla kyynerpään "maksuasentoon". Eli siirtyy kassalle ja sojottaa kädellä sivulle. Miestä voi myös mulkkasta jos vielä lähentelee, nuhtelevasti "yritätkö mun koodia vaania" ilmeellä.
Noissa liimautujissa on sekin ärsyttävää, että sitten kun itse siirtää itseään tiiviimmin kiinni ikkunaan ja saa pienen hajuraon aikaan, niin he ottavat sen merkkinä siirtyä itsekin vieläkin lähemmäs iholle. Eikä ole edes mistään ylipainoisista yleensä kysymys, eli he mahtuisivat halutessaan kyllä sille omalle penkilleen.
Kassajonossa ja maksupäätteellä niskaan hönkivät ärsyttävät myös. Jonossa se on vain pieni lisä-ärsytys, mutta maksupäätteellä ei voi tietää, että miksi takanaoleva haluaa tuijottaa kun naputtelen koodia laitteeseen.
Ihmettelen sitäkin, että eikö näillä ihmisillä ole sitten omaa henkilökohtaisen tilan tarvetta? Että jos heidän niskaansa tulisi joku ihan lähietäisyydelle hönkimään, niin se olisi heille ihan ok?
Miehet kiihottuu kun saa muka vahingossa painautua tuntematonta naista vasten. Tai jos edes sormet koskettaa höyhenen kevyesti naisen sormia. Tai sekin riittää jos nainen pitää edes käsilaukkua miestä vasten. Senkin keho laskee kosketukseksi ja se kiihottaa. T.mies