Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko riuhtominen ja repiminen sekä töniminen väkivaltaa?

Vierailija
16.06.2015 |

Mieheni ei ole lyönyt enää aikoihin, mutta melkein päivittäin tönii tai repii käsistä ja työntää toiseen huoneeseen. Monesti sattuu ja tulee pieniä mustelmia, kerran katkesi varvas, kun hän samalla työnsi oven väkisin kiinni, kun olin vielä oven välissä. Olen huojentunut siitä, että hän ei enää lyö päähän, ravistele tai heitä päähän tavaroilla, mutta miltä nuo lievemmät jutut kuulostavat?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:58"]

Olen huojentunut siitä, että hän ei enää lyö päähän, ravistele tai heitä päähän tavaroilla, mutta miltä nuo lievemmät jutut kuulostavat?

[/quote]

Kuulostaa ihan siltä, että olet idiootti, jos et tajua lähteä tuollaisesta suhteesta.

[/quote]

Toivottavasti ne hänen tempauksensa eivät ole tehneet minusta idioottia. Itsetuntoni hän on ainakin romuttanut päivittäisellä haukkumisellaan ja nöyryyttämisellään. T. AP, joka on entinen kympin tyttö ja luokkansa priimus :/

[/quote]

Siis olin se "priimus" about 20 vuotta sitten, mutta kuitenkin. :) En olisi koskaan arvannut päätyväni tällaiseen suhteeseen, kun teininä ja parikymppisenäkin olin vain kiltti ja neitseellinen ikisinkku & opiskelija ja nörttimäinen "lukutoukka". :/ T. AP

Vierailija
2/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. On todellakin väkivaltaa ja kaltoinkohtelua. Kerää voimasi ja eroa. Pyydä tueksesi joku. Tuo ei ole tervettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tähän kirjoittaisi, tunteita läikähtelee pinnan alla niin paljon.

Lähetän täältä lempeän halin, lohdutuksella. m45.

Vierailija
4/12 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sinun lapsuutesi oli, jos kysyt tuollaista?

Meille tavallisille ihmisille on täysin itsestään selvää, että ei toiselle saat tuottaa kipua. Fyysinen kipu ja vammat - kuten sinulla - ovat täysin yksiselitteisiä, mutta henkiset vaikeammin määriteltäviä.

Ehkä sinä olit kouluaikoinakin se kympin tyttö ja priimus silkkaa miellyttämisenhaluasi. Sitä samaa se on nytkin, eli sinä yrität epätoivoisesti olla miehelle  mieliksi, mutta aivan turhaan.

Miksi sinä et ryhtyisi elämään ihan ikiomaa kivaa elämää ilman väkivaltaa? Jos pelkäät yksinäisyyttä, niin huomaa että itseksesi ilman nykyistä miestä sinulla olisi vapaus ja  mahdollisuus katsella ympäriltäsi sellaista miestä, joka oikeasti rakastaisi sinua.

Ihan totta, tuo mies ei ole sinun rakkautesi arvoinen! Eikä ole "muutenaivanihana", että sen vuoksi kannattaisi sietää pahuutta.

Vierailija
5/12 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä siedät sitä käytöstä? Eikö yksin olisi ihana rauha? Vapaus? Entäs kun varpaan sijasta murtuu kallosi yhden "pikku" tönäisyn takia? Miehesi on väkivaltainen alistaja. EROA!

Vierailija
6/12 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti on: jokainen koskeminen, joka tapahtuu vastoin tahtoasi, on fyysistä väkivaltaa. Hyviäkin miehiä on.

Vierailija
7/12 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheksi ei saa käydä sinuun mitenkään käsiksi, se on väkivaltaa! Hanki itsellesi parempi elämä ja lähde, vielä ei ole myöhäistä <3

Vierailija
8/12 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:21"]Mitä tähän kirjoittaisi, tunteita läikähtelee pinnan alla niin paljon.

Lähetän täältä lempeän halin, lohdutuksella. m45.
[/quote]Ootko todellinen, siis lihaa ja verta?

Vierailija
9/12 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väkivaltaa!!
Apua ja tukea:https://www.naistenlinja.fi

Vierailija
10/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huojentunut siitä, että hän ei enää lyö päähän, ravistele tai heitä päähän tavaroilla, mutta miltä nuo lievemmät jutut kuulostavat?

[/quote]

Kuulostaa ihan siltä, että olet idiootti, jos et tajua lähteä tuollaisesta suhteesta.

Vierailija
11/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:59"]

[/quote]

[/quote]

Toivottavasti ne hänen tempauksensa eivät ole tehneet minusta idioottia. Itsetuntoni hän on ainakin romuttanut päivittäisellä haukkumisellaan ja nöyryyttämisellään. T. AP, joka on entinen kympin tyttö ja luokkansa priimus :/

Vierailija
12/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin väkivaltaa. Kerää itsesi ja jätä hänet. Aivan sama mitä vakuuttelee, älä usko.