Periytyykö iso muna?
Olen katsellut saunassa kuinka iso, paksu ja suonikas kulli isälläni on, äitikin sitä aina kehuu, olen kuullut salaa. Itsellä ikää 16 vuotta ja aika huolestunut olen pääsenkö lähellekään samoihin mittoihin.
Kommentit (11)
Miehelläni on iso 20cm muna sen sijaan pikkuveljellään kuulema pieni muna. Eli ei välttämättä periydy. Isästä en tiedä, valitettavasti😂
Niin, saattaa periytyä myös äidin isältä, kuten kaljuus. Että, tarkkaile lähimmäisiäsi
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on iso 20cm muna sen sijaan pikkuveljellään kuulema pieni muna. Eli ei välttämättä periydy. Isästä en tiedä, valitettavasti😂
Normaali on 13 cm. Eli hänellä joku 10 cm tai ahlle
16v varmasti osaa jo itse mitata tai arvioida oman kokonsa. Ei se siitä enää hirveästi miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmaan jossain määrin periytyy kuten muutkin ruumiinosat. Ei kannata vielä olla huolissaan, olet kasvuiässä.
Alkaa olla vaan normaalisti tuossa iässä penis kasvanut sen mitä kasvaa. Turha odottaa että kasvaa enää merkittäviä lukemia.
Oletetaan että kysymys on aito eikä pelkkää fulaa, niin kehoittaisin poikaa 16v. opiskelemaan naisen anatomiaa, mielenmaisemaa ja lukemaan naisten postauksia niistä asioista jotka saavat heidät nauttimaan seksistä.
Kaikki näihin asioihin käytetty aika on 100 kertaa järkevämpää kuin munan mittailu.
Kyllä siinä itsetunto kasvaa kun naiset jonossa luoksesi hellään huolenpitoon tulevat.
Opettele lukemaan naisia, he ovat jokainen erillaisia yksilöitä. Äläkä koskaan loukkaa heitä. Siitä maineesta et koskaan pääse eroon vaikka olisi minkälainen rautakanki housuissa.
M50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmaan jossain määrin periytyy kuten muutkin ruumiinosat. Ei kannata vielä olla huolissaan, olet kasvuiässä.
Alkaa olla vaan normaalisti tuossa iässä penis kasvanut sen mitä kasvaa. Turha odottaa että kasvaa enää merkittäviä lukemia.
Kyllä pahaa tekee jos näin käy ettei enää tule kokoa ja näköä vehkeeseen, pahalta tuntuu. Nauravat minulle vielä kylillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pahaa tekee jos näin käy ettei enää tule kokoa ja näköä vehkeeseen, pahalta tuntuu. Nauravat minulle vielä kylillä.
Ap
Paljastui tämä(kin) juttu trolliksi.
M50+
Ei periytynyt ainakaan tyttärelleni.
Vierailija kirjoitti:
Munan kasvuikä on joskus 12-13-vuotiaana, ei se enää 16v montaa milliä kasva.