Pääsenkö Kallioon?
Haha, ehkö vähän tyhmää kysyä täältä, mutta eiköhän täälläkin joku osaa arvioida. Oon siis ens vuoden yhteishaussa hakemassa.
Ka oli ainakin nyt kasin päättötodistuksessa 8.9, koitan nostaa ysiin. Oon tanssinut ysin loppuun mennessä 4 vuotta showta, 2 jazzia, 4 nykyä ja harrastanu teatteria 3 vuotta + kerran kesäteatteria. Oon tehnyt koulun taideprojektiin koreografiat, ja opettanut ne muille ( vei puol vuotta, nykypainotteista ), ja ohjasin myös näyttelijöitä näyttelijäntyössä. Vikana vuonna ohjaan, käsikirjotan ja koreografioin täyspitkän "performanssin", josta vastaan siis yksin. Harrastelen vapaa-ajalla luovaa kirjottamista ja valokuvausta. Tukarina tulee se kaksi vuotta, oppilaskunnassa 6.
Ajattelin tehdä omaks hakemukseks kirjan, jonne laveeraan sivuille aina jostain päivistä tunnetilat. johonkin runopohjasta tekstiä, johonkin ihan faktaa et miks haluan kouluun yms... osaan sivuista polaroideja harrastuksista, kiinnostuksen kohteista yms..
Kommentit (12)
Siellä on enimmäkseen sun tapaisia tyttöjä ja jonkin verran homopoikia. Syömishäiriölukio.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:07"]Siellä on enimmäkseen sun tapaisia tyttöjä ja jonkin verran homopoikia. Syömishäiriölukio.
[/quote]
Oon poika, hups :S
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:07"]Siellä on enimmäkseen sun tapaisia tyttöjä ja jonkin verran homopoikia. Syömishäiriölukio.
[/quote]
[/quote]No mutta kyllähän sinä olet homo.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:07"]Siellä on enimmäkseen sun tapaisia tyttöjä ja jonkin verran homopoikia. Syömishäiriölukio.
[/quote]
[/quote]No mutta kyllähän sinä olet homo.
[/quote]
Ja päättelit tämän mistä :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:07"]Siellä on enimmäkseen sun tapaisia tyttöjä ja jonkin verran homopoikia. Syömishäiriölukio. [/quote] Oon poika, hups :S [/quote]No mutta kyllähän sinä olet homo. [/quote] Ja päättelit tämän mistä :D
Kirjoitat tyttömäisesti. Maalailet tunnetiloja vaikkapa laveeraamalla?
[/quote]
Uskon, että on erittäin hyvät mahdollisuudet päästä. Pidät keskiarvon noin hyvänä ja alat jo kasaamaan harrastuksia ja suosituksia. Kannattaa myös aloittaa oman tekstin hahmoitteleminen mahdollisimman pian, eli miksi juuri sinun pitäisi päästä Kallion lukioon.
Tsemppiä matkaan!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:07"]Siellä on enimmäkseen sun tapaisia tyttöjä ja jonkin verran homopoikia. Syömishäiriölukio. [/quote] Oon poika, hups :S [/quote]No mutta kyllähän sinä olet homo. [/quote] Ja päättelit tämän mistä :D
[/quote]Ei sinne heteropojat hae.
Tsemppaa vielä arvosanojasi ylöspäin, niin pääset käytännössä varmasti sisään.
Show- ja jazztanssi? Ei kaikki pojat kyll... hae vaan, siellä on sun tyyppisiä jannuja muutamia.
Kyllä noilla pitäis päästä ja muista laittaa harrastuslomakkeisiin ihan kaikki harrastukset, esiintymiset ja toiminnat yms. Tiedän ihmisiä, jotka ovat päässeet paljon vähemmällä. Vielä kun saat hyvät lausunnot äidinkielen opettajalta ja luokanvalvojalta, olet lähes varmasti sisällä. Tsemppiä hakemiseen ja toivottavasti pääset kouluun! :-)
T: Kalliolainen
Etköhän, en tosin tiedä koulusta paljoa mitään. Olis hyvä jos saisit keskiarvon nostettua