Poika sai rippilahjaksi yhteensä yli tonnin
.
Kommentit (4)
=)
Onko pojalla jo mielessä sijoituskohde rahoille?
Itse sain aikanaan vain tyhmiä koruja kuten suurin osa mun ikäluokan tytöistä. Pojat sitten saivat rahaa ja arvaa vaan ottiko päähän. Mulla on edelleen tallella ne 10 kultaista ranneketjua ja toinen mokoma mun tyylille sopimattomia kultaisia korviksia jotka kaikki ovat jääneet todella vähäiselle käytölle. Edes oma rippikouluikäinen tyttäreni ei ole noista koruista kiinnostunut. Korviksetkin ovat mallia hyvin lapsellisia nuotiavaimia, tähtiä tai sydämiä. Olipa joukossa myös yhdet nallen muotoiset korviksetkin. Voisi vaikka myydä noi kaikki johonkin romukullaksi...
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 10:49"]
=)
Onko pojalla jo mielessä sijoituskohde rahoille?
Itse sain aikanaan vain tyhmiä koruja kuten suurin osa mun ikäluokan tytöistä. Pojat sitten saivat rahaa ja arvaa vaan ottiko päähän?! Mulla on edelleen tallella ne 10 kultaista ranneketjua ja toinen mokoma mun tyylille sopimattomia kultaisia korviksia jotka kaikki ovat jääneet todella vähäiselle käytölle. Edes oma rippikouluikäinen tyttäreni ei ole noista koruista kiinnostunut. Korviksetkin ovat mallia hyvin lapsellisia nuottiavaimia, tähtiä tai sydämiä. Olipa joukossa myös yhdet nallen muotoiset korviksetkin. Voisi vaikka myydä noi kaikki johonkin romukullaksi...
[/quote]
Niin minäkin aikoinaan, tosin markka-aikana.