Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vanhemman miehen leluksi

Vierailija
06.02.2022 |

Olen jo pitkään fantasioinut että olisin vanhemman n .50v miehen seksileluna ja hän käyttäisi minua vain itsensä tyydyttämiseen. Ei sormettaisi minua tai nuolisi koska eihän hän siitä välitä miltä minusta tuntuu. Sitoisi, pakottaisi, ei kuuntelisi valitustani tai aneluani.

Miten tällaisen miehen voi löytää ja miten uskaltaa antaa miehen sitoa minut? N22

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeeta.

Vierailija
2/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluatko munaa kuivaan pilluun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluatko munaa kuivaan pilluun?

Eikö mielikuvituksesi riitä siihen, että joku voi kostua jo tuollaisesta ajatuksesta? Ihmettelen! 

Vierailija
4/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuollaisia miehiä löydy jonoksi asti, mutta sitä en osaa sanoa miten heidän uskaltaa antaa sitoa itsensä, kun itsellä ei ole tällaisista kokemusta. Ehkä joku tietävämpi vastaa.

Vierailija
5/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaatii luottamusta. Mulle kyllä kelpais sellainen suhde mutta olen alle 40v. Olisi kiva vaikka kahlita toinen ihan lukolla ja avain olisi tietysti jäädytetty. Yhteisestä sopimuksesta olisit vain käytössäni kunnes avain on sulanut jäästä.

Vierailija
6/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri jotain tuollaista, mutta miten siis löytää tuollaisia miehiä? Olen ainoastaan tinderissä mutta ei siellä tuollaista voi ehdottaa.

Mistä bdsm-seuraa hakevat löytävät toisensa?

Miten uskaltaa antaa miehen sitoa?

Pitäisikö paikkana olla hotelli?

Voiko hotellin varata ilman luottokorttia?

Vierailija
7/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselle tulee ensimmäisenä mieleen XU. Siellä voi etsiä haluamaansa seuraa. Olen myös siellä😉 niitä on sellaisia kinky bileitä ja narukoulutus iltoja yms. alan harrastajille.

Vierailija
8/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys 1 missä olet, jos pääkaupunki seudulla, niin jatketaan

Vierailija
9/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BDSM -klubi on oikea paikka hakea määrätietoista miestä antamaan kuvailemiasi kokemuksia. Käsiraudat ranteisiin, liukkaria keppiin ja tiukka ote tukasta. Siitä se lähtee.

Vierailija
10/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee tekee ilmotus seksitreffit sivustolle. Kyllähän tollasia miehiä löytyy pilvin pimein.

Mutta älä anna kenenkään vieraan sitoa sua, jonkunverran pitää tuntea kyllä ensin, ja jos ei intuition perusteella ole turvallinen olo niin et vaan suostu. Aika paljon väkivallan riskejä sisältyy tohon.

Vierailija
11/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele ensin pitkään miehen kanssa. Sitten kahville tms. Ja todellakin kerrot jollekin tutullesi jollain tapaa, mihin miehen menet tapaamaan ja milloin tulet pois. Jos haluat keskustella aiheesta niin kirjoitapa vaikka minulle. Olen juuri toiveitasi vastaava turvallinen 50 v mies, joka tietää tarkalleen, mitä ajat takaa jos haluat seksilelukseni. Takaan, etten paina paksua kaluani kuivana sisääsi, mutta todennäköisesti saat sitä enemmän kuin tarpeeksesi. Irroitan sinut köysistä vasta, kun olet täysin uuvuksissa. Strongbull205  ja se yleinen gmailin loppuosa on osoitteeni.

Vierailija
12/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

XU:ssa pyörii paljon ns. Mastereita ja Domeja joilla on perseilykäytöksen myötä porttikielto muille kotimaisille BDSM- foorumille..

Mutta tuo että panisi kuivaan muka vinkuleluun , se ei ole miehestä kovinkaan nautinnollista sidottuna tai ilman..

Haluamasi tosin  kuullostaa rapeplay fantasialta.

Vierailija
13/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko sinut kuitenkin jättää vibra haaroväliin kiinnitettynä sankyyn sidottuna vaikertamaan esim. tunniksi?

14/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lait sähköpostia litlecok1@gmail.com

Vierailija
15/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin auktoriteetti ja juttu menee jos tutustun liikaa. Pitäis olla tuntematon sillai. Onks olemassa jotain kahleita jotka aukee repäisemällä? Yritin ohuella narulla mut en saanu poikki ees sitä.

Vierailija
16/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kehittelisit vähän turvallisemman fantasian itsellesi. Todennäköisyys, että päädyt jonkun hullun kynsiin on noilla spekseillä melko suuri.

Vierailija
17/22 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole toteuttanutkaan tätä vielä kun en keksi turvallista tapaa. Mitä bdsm foorumeita on? Joku viittasi sellaisiin?

Vierailija
18/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun muhun liikaa tarvitse tutustua ja takaan että auktoriteetti säilyy. Ja voihan tuo kaikki tapahtua vaikka yhden päivän aikana, Mutta en suosittele hakemaan seuraa todellakaan mistään saalistussivuilta. Ikiviä asioita on paljon muitakin, kuin se kaikkein kamalin (ja epätodennäköisin). Strongbull205

Vierailija
19/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä vauva.fi sivuiltakaan aio etsiä…

Löysin bdsm baarin, vaikuttaa aika hyvältä. Onks kellää kokemuksia?

Vierailija
20/22 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vaimo tulla mukaan? Olen jo pidemmän aikaan halunnut antaa sille nuorta nuolijaa leluiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi