Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia ketkä ei osaa käsitellä miehiä?

Ihmettelen vain
05.02.2022 |

Aina kuulee sanottavan että miehet ei osaa käsitellä naisia ja on kokemattomia mutta ei ikinä kuulu että nainen ei osaa käsitellä miehiä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei tarvitse osata mitään kun mies vie.

Vierailija
2/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, syy on aina miehessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä jotka ovat yksin ei osaa sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
4/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen mieli on ailahtelevainen.

mies54v

Vierailija
5/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai manipuloida ja kiristää miestä tekemään mitä nainen haluaa? En osaa, en ole ikinä ollut puolisoilleni niin tärkeä että olisivat alistuneet tuollaiselle käytökselle.

Vierailija
6/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai manipuloida ja kiristää miestä tekemään mitä nainen haluaa? En osaa, en ole ikinä ollut puolisoilleni niin tärkeä että olisivat alistuneet tuollaiselle käytökselle.

Tarkoitin että käsitellä miesten tunteita ja seksiä esimerkiksi. Ei ketään halua manipuloida ja kiristää olkoon mies tai nainen.

ap

Vierailija
7/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä sillä käsittelyllä tarkoitetaan.

Esimerkiksi, minua olisi mieheni erittäin helppo "käsitellä" niin että olisin onnellinen ja tekisin hänen puolestaan vieläkin enemmän. Mutta hän ei joko osaa tai ei halua 99% ajasta.

Ei tarvitse kuin lukea Aku Ankkaa niin oppii käsittelemään naisia. Naiset hurmataan pienellä romantiikalla, sydämenmuotoisella suklaarasialla, kukkakimpulla, ravintolaillallisella, kuutamokävelyllä, serenadilla, rakkausrunolla jne. Miten järjettömän helppoa. Pieni ele jonka ei tarvitse edes maksaa mitään, ja nainen on sulaa vahaa.

Minulla ja miehelläni on hääpäivä ihan lähellä ystävänpäivää, joten kaupat on pullollaan pieniä romanttisia juttuja joita voi rakkaalleen ostaa, kortteja, suklaata, kukkia,  ja vaikka ja mitä. Arvatkaapa, onko mieheni koskaan ostanut minulle mitään sellaista? EI. Ei vaikka olen suoraan sanonut näistä että ei tarvi kuin kävellä Prisman ovesta sisään niin siinä niitä on, eikä montaa euroa maksa. 

Mies sanoo ettei osaa sellaisia asioita. Jos Aku Ankka osaa, niin pitäisi osata jopa suomalaisen miehen.

Ja toisinpäin. Mitä minä tekisin miehelle jotta hän olisi sulaa vahaa käsissäni? Ei mitään käryä. Ei pienintäkään hajua. Yli 20 vuoden jälkeen en tiedä mitä hän haluaisi. Ei halua mitään. Yritän toki aina tehdä hyvää ruokaa, ostaa pieniä lahjoja, vaikka hän on aina kieltänyt ostamasta itselleen lahjoja... Olen kysellyt mistä hän ilahtuisi, vastaa että ei tiedä. Miten helvetissä ei muka tiedä? Hän on vaan niin tavallinen tyypillinen mies että ei tarvitse mitään. Kun olisikin joku asia millä voisin käsitellä miestä oikein. Haluaisin sellaista valtaa itselleni mitä hänellä voisi helposti olla minuun. Olisi mieletön tunne jos osaisin tehdä tai sanoa jotain joka saisi hänen sydämensä läikähtämään rakkaudesta minua kohtaan.

Vierailija
8/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen nainen osaa käsitellä miestä.

Tunnin ajan.

Vierailija
9/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen alkoi itkemään kun kysyin haluaako jotain kaupasta ja väitti, että minun pitäisi tietää  :D 

Eli ei oikein hyvä käsittelemään miehiä. Tuolloin olimme toista päivää yhdessä muutaman viikon kirjoittelun jälkeen.  Tutkin viestittelyn jälkeenpäin ja ei puhuttu mitään kauppa-asioita.

Vierailija
10/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki, muutama poikkeus on.

Vierailija
11/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei tarvitse osata mitään kun mies vie.

Vain jos kyseessä on instabeibe. Muussa tapauksessa mies leikkii kuollutta.

Vierailija
12/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa. En osaa flirttailla, olen surkea sängyssä, en saa miehiä rakastumaan itseeni kun minusta puuttuu aina ”se jokin”. En osaa tehdä ketään miestä onnelliseksi, miehet tuntuvat olevan kanssani aina masentuneita ja tyytymättömiä.

Vierailija
13/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaavat naiset ainakaan.

Vierailija
14/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin että käsitellä miesten tunteita ja seksiä esimerkiksi. Ei ketään halua manipuloida ja kiristää olkoon mies tai nainen.

ap

Mitä tunteita? Nälkä, panetus, väsymys, viinan himo ja paskahätä. Siinä on miesten tunteet. En tuon laajempaa tunnekirjoa ole huomannut eivätkä ole väittäneetkään että heillä olisi kehittyneempiä tunteita.

Vierailija
15/15 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en osaa. En osaa flirttailla, olen surkea sängyssä, en saa miehiä rakastumaan itseeni kun minusta puuttuu aina ”se jokin”. En osaa tehdä ketään miestä onnelliseksi, miehet tuntuvat olevan kanssani aina masentuneita ja tyytymättömiä.

Mies on melkoinen riesa. Et menetä mitään.

Itekään en aio huolia ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme