Kauneimmat kahvikupit?
Millaiset ovat kauneimmat tietämäsi kahvikupit? Keräätkö useaa sarjaa? Juotko arkisin oikeasta kahvikupista kahvisi vai mukista?
Itse pidän kovasti Arabian sinivalkoisista maisemakupeista ja olen kerännyt niitä melkoisen sarjan - onpahan sitten kuppeja kun lapsi pääsee ylioppilaaksi. Arkisin juon kahvini Portmeirionin mukeista, erilaisilla kasviaiheilla koristetuista.
Kommentit (18)
Arabian paratiisi käytössä pyhänä ja arkena. Paratiisi-mukista aamutee.
Peritty Myrna juhlissa, Teema arkisin käytössä.
Arabian Lumi, siitä tykkän. Vieraille tarjoan, itse en kahvia juo.
Aloitus nauratti xdd vihaan kuvioituja kuppeja ja kippoja. Minulla on niitäkin valitettavasti, mutta rahavirran parantuessa hankin jonkun valkoisen tai mustan astiaston (yksivärisen)
Tykkään Villeroy&Bochin Petite Fleurista :).
Muumimukit, tietysti. Hyvän kokoiset.
Arkena erivärisiä teemamukeja mielialan mukaan!
juhlissa tai jos muuten vain tekee mieli kauniista kupista kahvitella niin joko Arabian Kesäkukka tai Bavarian vanhat kupit.
Myrna on ehdoton suosikki! Niistä ei kuitenkaan päivittäin uskalla juoda. Muumimukit ja Indiskan jättikupit on arkikäytössä.
Perittyä ja itse ostettua Myrnaa, arkikäytössä erilaisia sekalaisia huumorimukeja.
Arabian turkoosit KoKot ovat suosikkeja, eikä niihin kyllästy koskaan.
Paratiisi ja Tanssi. Molemmat Iittala.
Ihanaa, että on muitakin jotka rakastavat Myrnaa! Yleensä niitä vain inhotaan.
Mullakin on myrnaa (perintö) ja käytön sukujuhlissa kuten ristiäiset. Minusta ne on melko kamalat. Mutta voin ne omistaa että äitini on onnellinen. Siis siitä että mulla on jotkut viralliset kupit. :D
Omaa silmää miellyttää tuo jo mainittu koko-sarja, ja kaverilla on jotkut harmaat ihan Ikeasta ostetut, ne on kivat.
Itsellä on kermansaven oliivia arkikäytössä, pidän kyllä niistäkin. Ei ne mitkään silmälle erityisen kauniit ole, mutta käytössä muotoilu miellyttää.
Lomonosovin punaiset kukkokupit on tämän hetken suosikki, ihanaa slaavilaista retroa!
Pentikin punaiset Omenapuu-sarjan mukit. Niitä ei valitettavasti saa enää(joulu 2014 kausituote), joten olenkin pohdiskellut ostavani samat myös vihreänä :) Voin sitten vaihtaa värimaailman, jos vaikka punainen muki sattuu menemään rikki! Mielestäni todella kauniit mukit, vaikka en kuvioiduista pidäkään.. Tarkoituksena ostaa myös valkoiset Teemat ihan peruskäyttöön :)