Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin piti ostaa minulta vaatteita muutamalla kympillä

Vierailija
14.06.2015 |

Mutta ei kuulemma ole rahaa, silti pystyy joka päivä ostamaan röökiä. En jää odottelemaan, vaan vien ne vaatteet kirpparille myyntiin. Olen pitänyt niitä varattuna tälle kaverille jo kuukauden, nyt riitti!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverina alntaisin tarpeettomat vaatteeni pois tarvitsevalle. Mutta kaipa nykynuoriso näkee kaiken vain rahassa.

En ole tupakoija

Vierailija
2/5 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:30"]Kaverina alntaisin tarpeettomat vaatteeni pois tarvitsevalle. Mutta kaipa nykynuoriso näkee kaiken vain rahassa.

En ole tupakoija
[/quote]
Vaatteet voi antaa pois, mutta jos itse on rahan tarpeessa, tottakai vaatteet silloin myydään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin viemässä kerran kirpputorille vaatteitani ja työkaveri tuli etukäteen katsomaan olisiko jotain hänelle sopivaa. Hän veikin ison osan vaatteista, mutta ei maksanut koskaan, vaikka lupasi. Arvatkaa ottiko päähän katsella työpaikalla vanhoja vaatteitani, joista en saanut edes rahaa? Onneksi hän ei ole enää työkaverini.

Vierailija
4/5 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ystävältä ottaisi mitään joistain käytetyistä vaatteista. Kiva vain, jos kelpaa kiertoon. 

Mutta toivottavasti tuottoisa kirppisreissu. Epäilen, ettet niitä kymppejä saa sieltäkään. Vaatteet menevät huonosti kaupaksi, elle sinulla ole jotain aivan extraa. 

Vierailija
5/5 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit on pettureita.