Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tee mieli syödä

Vierailija
05.02.2022 |

Aiemmin on ollut liiankin hyvä ruokahalu. Parin viikon ajan on ruokahalu vähentynyt, vaikka olen yrittänyt syödä lempiruokiani. Tulee välillä ihan fyysisesti huono olo, kun syö. Ihmetyttää kyllä tosiaan, mikä voisi olla, kun yleensä ei tällaista ole ollut. Raskaana en ole. Rautakuurin aloitin eilen, kun alkoi huolettaa raudan saannin vähäisyys. Onko kokemuksia tällaisesta? Alkoakaan ei tee mieli, vaikka yleensä on viikonloppu mennyt tissutellen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tuollaisia jaksoja. Ei kannata kiinnittää liikaa siihen huomiota. Mutta kannattaa kuitenkin syödä kolmen - neljän tunnin välein vaikka vaan jotain pientä. Ruokahalu joko tulee takaisin tai ei.

Vierailija
2/7 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin aloitin tällä viikolla rautakuurin lääkärin kehoituksesta ja ruokahalu on vähentynyt selkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä.

Vierailija
4/7 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo

Vierailija
5/7 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on tuollaisia jaksoja. Ei kannata kiinnittää liikaa siihen huomiota. Mutta kannattaa kuitenkin syödä kolmen - neljän tunnin välein vaikka vaan jotain pientä. Ruokahalu joko tulee takaisin tai ei.

Olen eri, mutta ei ole ikinä tullut tuollaista jaksoa ettei tee mieli syödä. En possuttele, mutta syön vaan säännöllisesti, mutta ei ole ikinä ollut ruokahaluttomuutta. Kuinka monella tulee tuollaisia jaksoja sitten yleensä? 

Vierailija
6/7 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se oli masennuksen ensioire. Seuraavaksi unettomuutta jne.

Vierailija
7/7 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ruokahalu hävinnyt, mikä on todella uutta. Olen parhaillaan dieetillä, joten ihan hyvä sen puolesta. Ihmettelen muuten vaan, kun ei ole ikinä ollut tällaista. Pienestäkin annoksesta jää aina yli. Yksinkertaisesti ei tee mieli mitään, ei makeaa, ei suolaista. Eikä tule nälkä. Syöminen tuntuu melkein vastenmieliseltä. Tätä on jatkunut nyt suunnilleen kuukauden.