Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fantasioin vanhemmista miehistä ja fistauksesta

Vierailija
05.02.2022 |

Fantasioin mun pomosta joka on noin 60-70 vuotias, vatsakas ja kaljuuntunu. Siivoan sille ja fantasioin siivoavani lyhyessä hameessa ja sukkahousuissa joissa on reikä. Ja olen konttausasennossa lattialla, pomon katsellessa mun vittua ja runkatessa. Ja jossain vaiheessa se fistaa mua ja kehuu mun vittua.

Toinen fantasia liittyy huoltomieheen (60 vuotias) joka korjaa keittiössä putkia. Tuun siihen ja nostan jalan tuolille ja levittelen vittuani jolloin huoltomies fistaa mua ja runkkaa samalla. Myös peruna pillussa on kiihottava ja olen jopa kuvannut itseäni peruna vitussa, jonka jälkeen katson videon ja laukean samantien.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinostaisko kokeilla fantasiaa, noin, kuin ajattelit?

Jos olet Turun suunnalta, niin saat johtajan ja toisella kertaa putkimiehen, aika pitkälle kuvaamasi ikäistä ja yms?

Vierailija
2/16 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinostaisko kokeilla fantasiaa, noin, kuin ajattelit?

Jos olet Turun suunnalta, niin saat johtajan ja toisella kertaa putkimiehen, aika pitkälle kuvaamasi ikäistä ja yms?

Aah kun rupes panettaan mutta mulla on mies enkä voisi sitä pettää. Kiitos tarjouksesta jos olisin vapaa niin varmaan juoksisin Turkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askoko siellä taas tarinoi?

Vierailija
4/16 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Askoko siellä taas tarinoi?

Olen ihan oikea nainen ja päätin kirjoittaa tänne koska panettaa. Mieheni ei tiedä fantasioistani ja halusin purkaa nämä jonnekin. En tiedä oikein ovatko fantasiani hieman pimeitä tai sairaita koska tosiaan olen koko aikuisikäni fantasioinut vanhemmista miehistä. Fistaus lienee fetissi? Se tuntuu niin jännältä ettei sitä voi kuvailla, mutta se pitää osata tehdä oikein.

Vierailija
5/16 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vielä lisään että joskus fantasioin ottavani suihin toiselta mieheltä samaan aikaan. Se on kiihottavaa.

Vierailija
6/16 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen +60 kirjoitan muutaman naisen kanssa seksi tarinoita, heillä kanssa samanlainen fantasia vanhemmista miehistä.

Vierailija
7/16 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko peruna mitä lajiketta?

Vierailija
8/16 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko peruna mitä lajiketta?

Oma arvaukseni on Timo.

Vierailija
9/16 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Itsellänikin on vähän erikoisemmat halut ja tympäisee epäilyt mieheksi. Onhan fantasiat vähän hassuja välillä, mutta mun mielestä miehet on huomattavasti suvaitsevampia kuin naiset seksijutuissa. Naisten mielestä jokaisen muunkin naisen pitää ilmeisesti olla samanlainen kuin hän itse on, haluta samoja juttuja tai hän on häiriintynyt. Miehissä on tuota varmasti vähemmän. Itse asiassa en ole koskaan sellaista miestä tavannut, vaan ovat olleet ihan mielellään mukana mun jutuissa.

Vierailija
10/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you. Itsellänikin on vähän erikoisemmat halut ja tympäisee epäilyt mieheksi. Onhan fantasiat vähän hassuja välillä, mutta mun mielestä miehet on huomattavasti suvaitsevampia kuin naiset seksijutuissa. Naisten mielestä jokaisen muunkin naisen pitää ilmeisesti olla samanlainen kuin hän itse on, haluta samoja juttuja tai hän on häiriintynyt. Miehissä on tuota varmasti vähemmän. Itse asiassa en ole koskaan sellaista miestä tavannut, vaan ovat olleet ihan mielellään mukana mun jutuissa.

Luulen, että naiset on usein kateellisia. Tietävät, että monipuolisesta ja hiukan tuhmemmasta seksistä pitävä nainen on halutuin.

Ei auta vaikka kuinka olisi kaunis meikattu ja seksikkäästi pukeutunut. Tuhmempi vie aina voiton haluttavuudessa.

Vierailija
11/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutin omat fantasiat appiukon kanssa,se oli kyytiä se

Vierailija
12/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin fistata sua jos ensin paskannat kaluni päälle.

M60

Vierailija
13/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus fistannut niin että peruna on nyrkkini sisällä, AP haluaisitko näin?

Vierailija
14/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus fistannut niin että peruna on nyrkkini sisällä, AP haluaisitko näin?

Jos sun nyrkki ei ole liian iso niin miksei. Haluaisin joskus kokeilla batattia, ne on isompia kuin perunat 😜 Aah taas alkoi panettaan. Pitäiskö käydä kaupassa ostamassa bataatti? Kerran tyydytin itseäni lauantaimakkara pötköllä jota mies söi illalla.

Vierailija
15/16 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko isokokoinen peruna?

Vierailija
16/16 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko isokokoinen peruna?

Sellainen ehkä 10cm pitkä ja paksu. Tykkään että se pysyy sisällä ja että voin kävellä sen kaa. Se on kiihottavaa. Ja joskus mietin että menisin siivoomaan peruna pillussa mutta en kehtaa koska sitten pitäisi päästä äkkiä runkkaamaan itseään. Bataatti voisi toimia dildona paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan