Moderni perhe-sarjan parhaat hahmot!
1. Phil
2. Jay
3. Cam
Erikoismaininta: Gil Thorpe
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Phil... unelmien mies
Hieno mies! Tyttäristä se nörtti muuttui aikuistuttuaan todella kuumaksi.
Uskomatonta on, että se Cameronin näyttelijä ei ole oikeasti homo ja on vielä seukannut Charlize Theronin kanssa.
Kaikki, oikeasti. Jokainen mainio omalla tavallaan. Clairesta en tykkää mutta jos hän olis toisenlainen, ei sarja olisi oma loistava itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, oikeasti. Jokainen mainio omalla tavallaan. Clairesta en tykkää mutta jos hän olis toisenlainen, ei sarja olisi oma loistava itsensä.
Clairekin oli ekoissa kausissa symppis, myöhemmissä hahmo on jotenkin liian yksiuloitteisen kova :D
Jos omat lempparit täytyy nimetä, niin ehkä Phil, Gloria & Cam. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Clairekin oli ekoissa kausissa symppis, myöhemmissä hahmo on jotenkin liian yksiuloitteisen kova :D
Jos omat lempparit täytyy nimetä, niin ehkä Phil, Gloria & Cam. :)
Claire muuttui huonoon suuntaan sarjan edetessä. Tosiaan hänestä tuli jotenkin kovempi ja taidettiinpa vihjailla alkoholiin hurahtamistakin. Phil sen sijaan oli alusta loppuun saakka oma hieno itsensä. Tykkäsin myös Jaysta hahmona. Sen sijaan Manny oli todella rasittava, varsinkin kun kasvoi. Gloria oli ihan hassu, mutta ei nyt mielestäni kärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta on, että se Cameronin näyttelijä ei ole oikeasti homo ja on vielä seukannut Charlize Theronin kanssa.
Minä näin sen kerran jossain elokuvassa. En meinannut tunnistaa sitä, kun sen olemus oli täysin erilainen ja taisi olla vähän partaakin siinä. Oon niin tottunut näkemään sen homomaisena.
Sofia Vergara, Ed O¨Neill. En muista roolinimiä, mutta Sofia on hot ja Ed on Al Bundy ja kukapa hänestä ei tykkäisi.
Se läski h i n t t i jota esittää hetero. (Miksei tästä ole woket nostaneet somemyrskyä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin sen kerran jossain elokuvassa. En meinannut tunnistaa sitä, kun sen olemus oli täysin erilainen ja taisi olla vähän partaakin siinä. Oon niin tottunut näkemään sen homomaisena.
Joo, sama. On kyllä todella hyvä näyttelijä. Taisi muuten mennä juuri naimisiin (tai kihloihin) ja kauniin naisen kanssa. Kai siinä on todella karismaa kameran ulkopuolellakin.
Vierailija kirjoitti:
Se läski h i n t t i jota esittää hetero. (Miksei tästä ole woket nostaneet somemyrskyä)
Jos tuollaista kyselet, et tajunnut koko sarjasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sofia Vergara, Ed O¨Neill. En muista roolinimiä, mutta Sofia on hot ja Ed on Al Bundy ja kukapa hänestä ei tykkäisi.
Minusta Ed, eli siis Jay, oli paljon parempi ja moniulotteisempi hahmo kuin se Pulmusten juntti. Muutenkin ihan eri kaliiberin sarjoja. Moderni perhe on taidokas ja aidosti hauska sarja.
Mä taas inhoan Philiä, tosi ärsyttävä tyyppi kaikin puolin. Suosikkejani ovat Cam ja Jay.
Vierailija kirjoitti:
Sofialla on kyllä mahtavat........ hahmot.
Yliarvostettu sarja!
Ei edes naurata!
Cam ja Phil. Rakastan sitä Camin draamailua ja kun hän on niin tun-teel-li-nen. Phil on muuten vaan niin symppis! Luke pikkuisena oli myös ylisöpö!
Rachel Green❤️