Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Likkojen lenkki, mikä idea?

Vierailija
11.06.2015 |

Mistä tapahtumassa todella on kyse? Ymmärrän vain niin että maksetaan kallis lippu siitä, että saadaan kävellä ulkona valtavan ihmismassan mukana. En kysy kettuillakseni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi urheilla, viettää aikaa hyvässä seurassa ja viettää muutekin kivan päivän.

En ole tuolla Likkojen lenkillä käynyt mutta Naisten kympissä olen. Itse taas olen juossut lenkin ja itselle se muiden juoksijoiden läsnäolo tuo kilpailufiiliksen ja tsemppifiiliksen ja juoksen kovempaa. On kiva, kun on kannustajia ja muutenkin tuollainen tapahtuma on kiva.

Sit uskon, että tuolla on eri tasoisia kuntoilijoita ja joukossa niitäkin, jotka eivät ole ajatelleet, että voisivat kävellä tai juosta 10 km ja sitten se meneekin mukavasti porukalla, voi olla hyvä kokemus jollekulle ja madaltaa kynnystä liikkumiseen.

Vierailija
2/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:48"]

No voi urheilla, viettää aikaa hyvässä seurassa ja viettää muutekin kivan päivän.

En ole tuolla Likkojen lenkillä käynyt mutta Naisten kympissä olen. Itse taas olen juossut lenkin ja itselle se muiden juoksijoiden läsnäolo tuo kilpailufiiliksen ja tsemppifiiliksen ja juoksen kovempaa. On kiva, kun on kannustajia ja muutenkin tuollainen tapahtuma on kiva.

Sit uskon, että tuolla on eri tasoisia kuntoilijoita ja joukossa niitäkin, jotka eivät ole ajatelleet, että voisivat kävellä tai juosta 10 km ja sitten se meneekin mukavasti porukalla, voi olla hyvä kokemus jollekulle ja madaltaa kynnystä liikkumiseen.

[/quote]

Okei, kuulostaa oikeesti kivalta! :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on selvästi naisten keksintö, voi sitten samalla arvostella muiden läskejä ja ulkonäköä, siksi en mene.

Vierailija
4/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näissä kaikissa tapahtumissa alkaa olla vähän rahastuksen makua. Puolimaratonista voi joutua maksamaan 60e jos myöhään ilmoittautuu.

Vierailija
5/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena juoksentelen mieluummin miesten kanssa.

Vierailija
6/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:48"]

[/quote]

Okei, kuulostaa oikeesti kivalta! :)

ap

[/quote]

Mun yks tuttava meni työpaikan porukalla tuonne Likkojen lenkille, niillä oli sit hotellit maksettu, ruoat ja sauna oli kans lenkin päälle, oli varmasti tosi kiva reissu heillä. 2

Vierailija
7/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:53"]

Kyllähän näissä kaikissa tapahtumissa alkaa olla vähän rahastuksen makua. Puolimaratonista voi joutua maksamaan 60e jos myöhään ilmoittautuu.

[/quote]

Itseasiassa monet osallistuu noihin myös, koska työpaikka sponssaa. On kyllä totta, että noi jotkut tapahtumat on aika hintavia mutta tosiaan ei kaikki niitä omasta pussista maksa.