AAAA miksi ihmiset katsovat pitkään ohittaessaan :|
Okei, tiedän että minulla on punertavia jälkiä naamassa, ihoni on niin herkkä että se reagoi punaisuudella lähes mihin vain. Varsinaista akneongelmaa ei ole, mutta epätasaisuutta toisinaan juu. Päivinä joina en tunne itseäni erityisen hehkeäksi en koskaan katso ihmisiä päin, mutta jotenkin huomaan ne pitkät katseet ja sitten kun epävarmasti katsahdan kohti niin silmät vain tapittavat :% ja minulle tulee ahdistava olo, koska olen varma että minusta ajatellaan, että peittäisi nuo rumat epätasaisuudet jotenkin, tosi ruman näköistä. Itsevarmoina päivinä nautin katseista mutta muina päivinä ne saavat lähestulkoon paniikin päälle kun tulen vainoharhaiseksi.
Kommentit (9)
Ihan kuin tämä heristäisi nyrkkiä :G kun kääntää toisin päin
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:05"]Ihan kuin tämä heristäisi nyrkkiä :G kun kääntää toisin päin
[/quote] Toisinpäin siis :G
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:20"]Jotkut töllää, useimmat ei.
[/quote]
Sinuako?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:20"]Jotkut töllää, useimmat ei. [/quote] Sinuako?
[/quote]
No minua juu. En kyllä tiedä miksi jotkut tuijottavat. Kun kaikki eivät tuijota, ei minussa voi olla vikaa. Vai voiko?
Tiedän tunteen. Ei kannata välittää, vaikka helppoa se ei ole. Itse en ole niin hömelö, että jään tuijottamaan toisten ihmisten "epäkohtia". Nim. Ex-atoopikko
:GG !!!!