Hei mitä helvettiä täällä tapahtuu?kummitteleeko täällä apua!!??
Tulin juuri kotiin ,asumme maalla omakotitalossa. Tulin juuri kotiin ja äsken pihassa kaikki kunnossa. Nyt menin takasin pihalle, koiran kanssa kunnes huomasin, että varastomme ovi on auki. Ja olin ihan varma, että äsken oli kiinni.
Yhtäkkiä vähän aikaa tuijotettua ovi pamahtaa kiinni ja koira alkaa haukkumaan. Näen vain, kun musta hahmo kulkee ikkunan ohi. No hetken mietin ja otan koiran mukaan+ lapion aseeksi. Avaan oven ja huudan: " onko sielä, joku?". Vastausta ei tule niin tutkin, joka paikan, mutta ketään ei ole missään.
Sitten kuulen, kun ulko-ovi pamahtaa kiinni. Jonka jätin siis auki. No nyt olen jo helvetin paniikissa. Ulkona jumitettua hetken menen samoilla varusteilla katsomaan. Tällä kertaa annan koiran viedä ja koira menee vanhankaapin eteen ja raapii sitä. No kerään hetken rohkeutta ja riuhtasen oven auki eikä sielläkään ole ketää.
En oikeasti ymmärrä mitä helvettiä täällä tapahtuu? Tuo vanhasuurikaappi on ollut siintä asti täällä, kun vanhat asukkaat asuivat täällä ja kuolivat vanhuuteen kumpikin aikanaan. Ja tuo on siis niin suurikaappi jota ei millään pääse roudaamaan pois tai pääsee, mutta hyvin vaikeaa. Tämä ei ole provo! Mitä täällä oikein tapahtuu?
Kommentit (17)
Kävin vaan tsekkaan teillä yhen jutun.
Jeeeee, pitkästä aikaa kummituksia! Iso peukku!
Minä olen ollut yksin vanhassa talossa koko päivän ja tämän tästä joku yskii ruokasalissa ja selkeästi kääntää sanomalehden sivuja keittiössä. Niihin ääniin pitää vain tottua, lohdullistahan se on tietää, että ei ole yksin. Joskus hätkähdän, kun vieraspuolen eteisessä selkeästi joku juttelee, pitää mennä katsomaan, onko ovi jäänyt auki. Todennäköisesti joku menneisyydestä ei saanut silloin asioitaan toimitettua ja puhelee siellä nyt.
No hankkiutukaa eroon siitä kaapista. Ehkä porukka lähtee mukana.
Teillä asuu siellä kaappijengi. :D
Vanhasuurikaappi??? Ap, tuo ei ole yhdyssana, eikä edes vanha kaappi, eikä suuri kaappi.
Siellä on joku homo, joka ei ole vielä uskaltanut tulla ulos kaapista.
Voi kun olisi kiva lukea aavekuttuja, mutta vanhasuurikaappi -tarina ei nyt ihan purrut. Harmi sinänsä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:56"]Sori mobiilissa ei oikein toiminut kpl jaot. T.ap
[/quote]
Ei oikein toiminut ulosanti tai oikeinkirjoituskaan.
Taitaa olla sama palturia kirjoitteleva ap, joka viime kuussa keksi tarinan MÖKKIREISSUSTA PYÖRILLÄ. JA OLI MUKA LAPPUKIN JÄTETTY... Ei mene läpi, ap, sori vaa....
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:19"]Siellä on joku homo, joka ei ole vielä uskaltanut tulla ulos kaapista.
[/quote]
Muahaha
Sori mobiilissa ei oikein toiminut kpl jaot. T.ap