Kauhean vaikeaa kun teen eroa ihastuksesta
En saanut yhtä miestä ja olen alkanut pikkuhiljaa miettiä, että ehkä jutusta ei tosiaan tule mitään. Mutta mulla on aivan kauhea olo koko ajan. Hirmu surullinen, alan itkeä ihan tuosta noin vaan ja murehdin, etten ehkä enää koskaan näe häntä. En ehkä enää koskaan. Se tuntuu ihan hirveältä, ihan hirveältä. Ihan hirveältä.
En ole koskaan tullut jätetyksi, eikä meilläkään ollut seurustelusuhdetta tämän miehen kanssa. Silti hän on minulle kuin toinen puoliskoni.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:57"]
Älytöntä ihastua johonkin noin kamalasti. Itseään pitää hillitä. En ymmärrä. Jos jo seurustelee, niin sitten ymmärrän, mutta että noin kauheesti ihastuu jo ennen seurustelua. . Etsi itsellesi vapaa uusi mies ja unohda tuo. So simply.
[/quote]
Miten niin älytöntä? Etkö sä tykkää, jos sinusta tykätään? ap
Älytöntä ihastua johonkin noin kamalasti. Itseään pitää hillitä. En ymmärrä. Jos jo seurustelee, niin sitten ymmärrän, mutta että noin kauheesti ihastuu jo ennen seurustelua. . Etsi itsellesi vapaa uusi mies ja unohda tuo. So simply.
[/quote]
Sitä paitsi se on so simple, eli ei sulle vaan näköjään kovin smppeliä. Mene sä takaisin koulunpenkille vaan.
Tiedän ap tunteen. Kun yli nelikymppisenä ensimmäisen kerran elämässään kohtaa miehen, jota pitää sielunkumppaninaan ... eikä saa häntä. Kai sitä pitäisi osata olla kiitollinen, että on saanut kokea tällaista. Vaikka toisaalta tuntuu entistä paskamaisemmalta, kun tietää, että jotakin tosi kaunista olisi voinut syntyä. (Meistä kumpikaan ei ole edes varattu, mutta ei nyt mennä yksityiskohtiin.)
[/quote]
No susta nyt ei tykkäis kukaan, vaikka tuntis sut sata vuotta, ootko vähän kade?
Mikset saanut miestä? Minkälainen suhde teillä oli? Kauanko kesti?
Olen käynyt saman läpi! Voi että miten itkin sen miehen perään. Olo oli aivan kamala ja halu ottaa yhteyttä ihan riipi sisältä. Aina olisi ollut joskus syy vielä soittaa.
lopulta laitoin välit poikki. Olin murtunut, mutta yhtäaikaa vähän helpottunut kun olin päästänyt irti. Muutama kuukausi meni ennenkuin olo helpottui. Tuntui että kaikki muistutti tästä ihmisestä ja se teki kipeää. Mutta muutaman kuukauden kipuilu oli paljon parempi valinta kuin roikkua ihmisessä jota et kuitenkaan saa.
Tee irtiotto itsesi vuoksi. Usko pois, se on oikein sinulle itsellesi. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:05"]
Mikset saanut miestä? Minkälainen suhde teillä oli? Kauanko kesti?
[/quote]
No en nyt mene siihen, miksi en saanut, mutta tutustuttiin sellaisessa ympäristössä, missä tulee avauduttua aika syvällisiäkin ja henkilökohtaisia juttuja. Se, missä olimme kesti yhteensä muutamaan eri otteeseen 20 päivää, sellainen ns. kurssijuttu. Siellä tutustuttiin. Sitten tapasimme myöhemmin sen jälkeen ja näimme kahvilla muutamiin otteisin. Eli aikajännettä on vuosia. Henkilökohtaisesti kahdestaan olen viettänyt aikaa hänen kanssaan siis lähinnä noissa kahvilatapaamisissa. Ja mitä nyt kurssilla oltiin porukassa vapaa-ajalla. Nää kurssit tms. on pahoja...niissä aina tutustuu ja joskus ihastuu vaikka ei todellakaan haluaisi. En mäkään mitään hakenut.
Höpö höpö. Aikuinen ihminen. Uutta matoa koukkuun :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:07"]
Olen käynyt saman läpi! Voi että miten itkin sen miehen perään. Olo oli aivan kamala ja halu ottaa yhteyttä ihan riipi sisältä. Aina olisi ollut joskus syy vielä soittaa. ---
Tee irtiotto itsesi vuoksi. Usko pois, se on oikein sinulle itsellesi. Tsemppiä!
[/quote]
Mistä sä tiesit, ettei jutusta tule mitään? Mullakin on toi, että tekee mieli soittaa. Mutta en voi, kun sit hajoan velä enemmän, kun mies vaan on sellainen, että hajoan. Koettu on, en ala selittää, miten. Torjuu.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:13"]
Höpö höpö. Aikuinen ihminen. Uutta matoa koukkuun :)
[/quote]
Ole sä hiljaa, kun et selkeästi edes tiedä, mistä puhutaan. Tämä oli niin ainutlaatuinen kokemus, ettei mulla ole koskaan ollut vastaavaa ja sellaista on hyvin vaikeaa löytääkään. Tuskin löydän. Siis ne kohdat minussa, joihin tämä mies vastasi ja oli sopiva. Niitä ei muissa ole eikä kukaan sellainen minua huomaa, katso päinkään tai ole vapaana.
ap
Ehkä jostain tusinajantterista eron tekeminen oliskin helpompaa, tai siis olisi, koettu on, mutta joskus toisessa on kohtia, joiden takia ei ymmärrä, miksi piti edes tutustua, kun ei saa kokea käytännössä niitä mitään juttuja.... Jos meinaan joku jossain näitäkin asioita säätelee. ap
Pelkään sitäpaitsi etten mä pysty enää koskaan tuntemaan mitään letään muuta kohtaan... Vai johtuukohan se sitten siitä, etten ole vielä oikeasti valmis päästämään irti enkä ole vielä päästänyt kokonaan irti? Tällä hetkellä tuntuu aivan mahdottomalta ajatuskaan kenestäkään, jos se ei ole juuri tämä ihminen. Oon kyll maailman surkein tän asian kanssa..
ap
Älytöntä ihastua johonkin noin kamalasti. Itseään pitää hillitä. En ymmärrä. Jos jo seurustelee, niin sitten ymmärrän, mutta että noin kauheesti ihastuu jo ennen seurustelua.
.
Etsi itsellesi vapaa uusi mies ja unohda tuo. So simply.