Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mussa on vikana

Vierailija
08.06.2015 |

Olen 17 vuotias tyttö. Aina ollut tyytyväinen itteeni ja kaikki ollut aina hyvin. Nyt kun ei ole ollut poikaystävää eikä mitäköän yritykset ole onnistunut. Aina vaan saannut tyrmäyksiä enkä ymmärrä mitä teen väärin. Mulle tulee sellane olo että en kelpaa kellekää teen jotai väärin. Tiiän et monikaa 17 ei viel seurustele mut musta tuntuu et oon täysin yksin. Mun itse tunto on romahtanut nii paljo että iltasin mä vaan itken sitö kun en ole kelvannut kenelleköän enkä löydä oikean laista ihmistä ja kun kaikki läheiset kaverit seurustelee! Mitä ootte mieltä :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen sä sit oot ku mietit et sus on joku vikana?

Vierailija
2/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aloittaa joku uusi harrastus esim. julkinen piereminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha normaali kaunis 17 tyttö! Blondi sinisetsilmät lyhyt hoikka suht puhelias urheilullinen.... Mut joku ei vaa kelpaa mussa

Vierailija
4/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit liian pienistä piireistä. Maailmassa on 7 mrd ihmistä.

Vierailija
5/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on jotenki vaikee löytää uusii ihmisii ku totunut olee samssa potukassa :(

Vierailija
6/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä susta ole kiinni, vaan niistä pojista. :) Pojat yleensäkin on hitaampia kaikissa näissä seurustelu- ym. asioissa, ja sulla saattaa vaan olla huono tuuri.

Kuinka olet yrittänyt lähestyä poikia?

Vielä sellainen juttu, että ei niillä toisillakaan välttämättä ole sitä juuri oikeanlaista poikaystävää. Muistan omasta nuoruudesta, että silloin vielä erottiin usein, kun oltiin menty yhteenkin vähän heppoisin perustein. Toki voi joskus tuurikin käydä ja löytyy "se oikea", mutta ainakaan mun nuoruuden kavereista ei ole juuri kukaan enää saman tyypin kanssa yhdessä kuin teininä olivat.

Vierailija
7/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku oon aina päässy siihe vaiheesee että vietetää aikaa yhessä mut sitte ei yhtäkkii ookkaa taas yhtää aikaa eikä kiinostakkaan...tai ei vaa yksinkertasesti vastata enää viesteihin. Ja näin on käynyt jo usemman ihmisen kohdalla...

Vierailija
8/8 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 21:52"]

Ei se välttämättä susta ole kiinni, vaan niistä pojista. :) Pojat yleensäkin on hitaampia kaikissa näissä seurustelu- ym. asioissa, ja sulla saattaa vaan olla huono tuuri.

Kuinka olet yrittänyt lähestyä poikia?

[/quote]

Tyypillistä valehtelua taas. Tietenkin se on ap:stä kiinni, jos muillekin pojat antaa, mutteivät huoli häntä. Mulla samoja kokemuksia nuoruudesta, en todellakaan kelvannut kellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan