Tunnin lenkki ennen aamupalaa
Tunnin lenkki joka aamu ennen aamupalaa. Ripeää kävelyä. Laihdunko?
Kommentit (10)
Ainakin näännyt ja vapiset. Suosittelisin laihtumaan ruokavaliolla.
En tiedä. Itse menen aina ennen aamupalaa töihin kävellen, ja syön vasta siellä. En laihdu.
Tän päivän syömiset. Ananasta,kahvia ja leipä aamupalaksi. Lounaaksi kanaa ja riisiä. Illallinen tortilloja jauhelihalla ja kasviksilla. Kolme litraa vettä
Minä juoksen usein aamuisin runsaan tunnin ennen aamupalaa. En sillä erityisemmin laihdu, mutta muuten tykkään. Hyvä tapa aloittaa päivä. Tottakai liikunnan lisäys on terveellistä ja jos pidät ruokavalion järkevänä, painonhallinnassakin se auttaa. Mutta painonhallinnan kannalta on ihan sama, mihin aikaan päivästä liikut. Kokonaiskulutus ja kokonaiskaloreidensaanti ratkaisee.
Voihan se jonkin verran laihduttaa. Liikunta ei ole kyllä välttämätöntä laihtuakseen. Terveellistä kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 21:40"]
Tän päivän syömiset. Ananasta,kahvia ja leipä aamupalaksi. Lounaaksi kanaa ja riisiä. Illallinen tortilloja jauhelihalla ja kasviksilla. Kolme litraa vettä
[/quote]No paljonpa tämäkin auttaa, kun et kerro määriä.
Jutta kertonut lehdessä että aamulenkki muokkaa troppaa kun kahden viikon ajan käy
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 21:45"]
Jutta kertonut lehdessä että aamulenkki muokkaa troppaa kun kahden viikon ajan käy
[/quote]Jotenkin luulen, että se painotus oli sanalla lenkki.
Mistä sen voi tietää, kun et kerro kuinka paljon syöt tai kulutat muuten.