Miten tulkitsette ystäväni sanomiset?
Eli olin vuokraamassa asuntoa jota ystäväni oli kysynyt mutta hänellä sitä ei myönnetty. Sanoin ystävälle että laitan hakemuksen samaan asuntoon ja minulle tuli ilmoitus että voin vuokrata asunnon jos haluan.
Ilmoitin ystävälle että minulle tarjottiin sitä asuntoa ja ystävä tokaisi että minun ei kannata muuttaa siihen asuntoon kun naapurit on kuulemma juorusia ja alkavat myös juoruamaan minustakin.
Kysyin sitten häneltä mitähän ne minusta juoruaisivat mutta en saanut vastausta.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:07"]Se salaa haluaa sua. Tuo on ihan tyypillinen lesbojen salakoodi. Nyt pallo on sinulla. Tästä voi alkaa kaunis romanssi <3
[/quote]
En ole kiinnostunut naisista. Epäilen kyllä että ystävä on lesbo.
ap.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:07"]Se salaa haluaa sua. Tuo on ihan tyypillinen lesbojen salakoodi. Nyt pallo on sinulla. Tästä voi alkaa kaunis romanssi <3 [/quote] En ole kiinnostunut naisista. Epäilen kyllä että ystävä on lesbo. ap.
[/quote]
Ei kerta lesboksi tee.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:07"]Se salaa haluaa sua. Tuo on ihan tyypillinen lesbojen salakoodi. Nyt pallo on sinulla. Tästä voi alkaa kaunis romanssi <3 [/quote] En ole kiinnostunut naisista. Epäilen kyllä että ystävä on lesbo. ap.
[/quote]
Ei kerta lesboksi tee.
[/quote]
Ei teekkään mutta ei kiinnosta.
ap.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:07"]Se salaa haluaa sua. Tuo on ihan tyypillinen lesbojen salakoodi. Nyt pallo on sinulla. Tästä voi alkaa kaunis romanssi <3 [/quote] En ole kiinnostunut naisista. Epäilen kyllä että ystävä on lesbo. ap. [/quote] Ei kerta lesboksi tee. [/quote] Ei teekkään mutta ei kiinnosta. ap.
[/quote]
Edes vähän? Kokeilisit edes. Voitte sitten muuttaa yhdessä siihen asuntoon. Sukulaisille voi aina sanoa, että olette kämppiksiä vaan.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:48"]Eli olin vuokraamassa asuntoa jota ystäväni oli kysynyt mutta hänellä sitä ei myönnetty. Sanoin ystävälle että laitan hakemuksen samaan asuntoon ja minulle tuli ilmoitus että voin vuokrata asunnon jos haluan.
Ilmoitin ystävälle että minulle tarjottiin sitä asuntoa ja ystävä tokaisi että minun ei kannata muuttaa siihen asuntoon kun naapurit on kuulemma juorusia ja alkavat myös juoruamaan minustakin.
Kysyin sitten häneltä mitähän ne minusta juoruaisivat mutta en saanut vastausta.
[/quote]
Mitä tarkoittaa alapeukutus?
ap.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:48"]Eli olin vuokraamassa asuntoa jota ystäväni oli kysynyt mutta hänellä sitä ei myönnetty. Sanoin ystävälle että laitan hakemuksen samaan asuntoon ja minulle tuli ilmoitus että voin vuokrata asunnon jos haluan. Ilmoitin ystävälle että minulle tarjottiin sitä asuntoa ja ystävä tokaisi että minun ei kannata muuttaa siihen asuntoon kun naapurit on kuulemma juorusia ja alkavat myös juoruamaan minustakin. Kysyin sitten häneltä mitähän ne minusta juoruaisivat mutta en saanut vastausta. [/quote] Mitä tarkoittaa alapeukutus? ap.
[/quote]
Kaikesta päätellen taidat olla hiukka neuroottinen tapaus :'D
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:48"]Eli olin vuokraamassa asuntoa jota ystäväni oli kysynyt mutta hänellä sitä ei myönnetty. Sanoin ystävälle että laitan hakemuksen samaan asuntoon ja minulle tuli ilmoitus että voin vuokrata asunnon jos haluan. Ilmoitin ystävälle että minulle tarjottiin sitä asuntoa ja ystävä tokaisi että minun ei kannata muuttaa siihen asuntoon kun naapurit on kuulemma juorusia ja alkavat myös juoruamaan minustakin. Kysyin sitten häneltä mitähän ne minusta juoruaisivat mutta en saanut vastausta. [/quote] Mitä tarkoittaa alapeukutus? ap.
[/quote]
Kaikesta päätellen taidat olla hiukka neuroottinen tapaus :'D
[/quote]
Ahaa:)
ap.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:48"]Eli olin vuokraamassa asuntoa jota ystäväni oli kysynyt mutta hänellä sitä ei myönnetty. Sanoin ystävälle että laitan hakemuksen samaan asuntoon ja minulle tuli ilmoitus että voin vuokrata asunnon jos haluan.
[/quote]
Mitä tarkoittaa alapeukutus?
ap.
[/quote]
Sitä että tykkää. :)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:27"]
[/quote]
Alapeukutus on sitä, kun mies laittaa peukalonsa naisen etupyllyyn, molempien ollessa seisaallaan. Jos peukalo laitetaan kakkoseen, se on takapeukutus. Peukalo molempiin on vaan rivoa, sitä ei tehdä.
Vahingossa eksyin tälle sivulle. On täällä ilkeitä ihmisiä. Hyvää kesää:)
ap.
Ni[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:45"]Vahingossa eksyin tälle sivulle. On täällä ilkeitä ihmisiä. Hyvää kesää:)
ap.
[/quote]
Niin ne kaikki sanoo.
Se salaa haluaa sua. Tuo on ihan tyypillinen lesbojen salakoodi. Nyt pallo on sinulla. Tästä voi alkaa kaunis romanssi <3