Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkkakivut, en saa nukutuksi

Vierailija
08.06.2015 |

Alaselkä sattuu niin paljon. Särkylääkkeitä oon ottanut maksimimäärän. Kauratyynyä ei ole, lämmin auttaa selkäkipuun, täytyykö mennä oikeesti suihkuun lievittämään kramppeja...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako orgasmi?

Vierailija
2/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi vois kyllä auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske hanasta puolen litran limu- tai vastaavaan pulloon kuumaa vettä ja pullo vatsalle tai selälle. Itse teen aina noin ja auttaa kipuun ilman suihkua.

Vierailija
4/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä jaksat niin lämmin suihku (tai kylpy) orgasmin kera.

Vierailija
5/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kivuissa itsetyydytys on viimeinen asia mielessä. Kokeilen tota vesipulloa, kiitos vinkistä

Vierailija
6/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi saada itsesi rennoksi. Kipu syntyy hapenpuutteesta, joka taas johtuu krampeista. Kohtu kouristelee päästäkseen eroon limakalvoista ja kuukautisverestä. Hengittele rauhallisesti ja rentouta koko kehosi varpaista päälakeen, lopuksi vielä keskity kipeisiin alueisiin. Kuvittele, miten lihaskrampit laukeavat säie kerrallaan. Kuin lempeä käsi hieroisi. Käytä mielikuvia, ajattele kelluvasi pilven päällä, makaavasi ruohikolla auringonpaisteessa tms. Olen käyttänyt tätä itse kehittämääni tekniikkaa koko aikuisen ikäni ja se on nopein ja tehokkain menetelmä, mitä tiedän. 15-20 minuutin harjoituksen jälkeen kipu on poissa eikä palaa enää sen kierron aikana. En tiedä auttaako tämä menetelmä, jos kyse on endometrioosista tms. rakenteellisesta vaivasta, mutta tavallisiin kuukautiskipuihin se tepsii aina.