Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kokemusta: mies aivan uskomattoman hyvä sängyssä, mutta

Vierailija
07.06.2015 |

muuten aivan mahdoton ajatella mitään muuta? Viimeisin oli juuri kaikkea tuota ja bänäsin hänet 8 kuukauden jälkeen. Sängyssä omaa luokkaansa, mutta hoidossa oleva alkoholisti, kriminaali, väkivaltainen jne. Jouduin vaihtamaan puhelinnumeroa, koska häiriköi hulluna. Nyt facessa luo uusia profiileita ja stalkkaa. Työkseni saan estää hänet elämästäni.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen superhyvä sängyssä mutta en ole alkoholisti, harrastan kaikenlaista seuratoimintaa, toimin vapaaehtoisena monessakin hyväntekeväisyys järjestössä, seurustelen ihanan naisen kanssa, palvon häntä kuin jumalaa(lähes), olen hyväpalkkaisessa työssä esimies asemassa, työntekijät pitää minusta, olen sporttinen, sosiaalinen.

Vierailija
2/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne liittyy toisiinsa, että mies on hyvä sängyssä ja stalkkaa sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kokemusta väkivaltaisista alkoholisti-kriminaaleista. Ihan itse valitsen seurani.

Vierailija
4/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täydellinen.

Parhaat seksikokemukset oon itse saanut naristisilta miehiltä, jotka ei kykene parisuhteeseen.

Nykyinen mies on ihan mukiinmenevä sängyssä, joskus vähän tylsä/ennalta-arvattava, mutta on se parisuhde muutakin kuin seksiä.

Vierailija
5/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään hyvä sängyssä? Onko mahdollista itse vaan olla kuin lahna ja sanoa että partneri on tosi hyvä? Vai eikös molempien pitäisi olla mukana hommassa ja päästä yhteisymmärrykseen?

Ja kainka joku voi sanoa itse olevansa hyvä sängyssä? Miten sen tietää? Ja ihan kaikkien kanssako?

Vierailija
6/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras pano oli narsistimies, diagnosoitu narsisti. Ei sen kanssa elää voinut, yritin vähän aikaa. Oli rikollinen narkomaani, väkivaltainen pettäjä. Mutta sängyssä meillä oli jotain aivan uskomatonta. En ollut pulassa hänen kanssaan, en ole alistujatyyppiä, päinvastoin. Mutta elämä meni niin sekavaksi hänen kanssaan, että minun oli pakko luovuttaa. Hän ei jäänyt stalkkaamaan, tiesi, että antaisin enemmän kuin samalla mitalla takaisin.

Ap, veikkaan, että mies on ainakin narsistipiirteinen, ellei narsisti.

Vierailija
7/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:25"]Miten määritellään hyvä sängyssä? Onko mahdollista itse vaan olla kuin lahna ja sanoa että partneri on tosi hyvä? Vai eikös molempien pitäisi olla mukana hommassa ja päästä yhteisymmärrykseen?

Ja kainka joku voi sanoa itse olevansa hyvä sängyssä? Miten sen tietää? Ja ihan kaikkien kanssako?
[/quote]
En ole ap, mutta mua on ihan kehuttu. Sen tietää siitäkin, että yhden illan panot jää roikkumaan, ne haluaa lisää.

Vierailija
8/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 7. Kiitän viestistäsi. Sain siitä tukea. t.ap p.s.kauanko suhteenne kesti? Meillä siis 8 kuukautta, mutta ei asuttu yhdessä. t.ap

Vierailija
9/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsimme kavereina ensin vuoden, suhde kesti noin puoli vuotta, asuimme yhdessä, mutta mies piti oman kämppänsä. Tämä(kin) selvisi minulle myöhemmin.

Mutta tosiaan, pakko tuollaiset on unohtaa, jos haluaa itselleen tasapainoisen elämän. Välillä mietin sitä suloisenkitkerää itsetuhon kierrettä, mihin tuo mies minua veti. Kaipaan! Mutta ei, nyt elämä on oikeasti hyvää.

Onnea matkaan, ap!
-7-

Vierailija
10/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies asema.

Sain kutsun tutkimuksiin. Paperissa oli sana "enään" ja mietin kutsusta kieltäytymistä.

Esimies asema tekstissä estäisi kommunikoinnin kokonaan.

Vierailija
11/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 7. Vaihdoin numeroni torstaina ja nyt jo kaipaan häntä, mutta tiedän, että en kykenisi edes töihin hänen kanssaan. Ja se seksi - muistoilla elän nyt selibaatissa ikuisuuden. t.ap

Vierailija
12/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä onkin ,että nuo narkut on niiin hyviä sängyssä :/ Sen takia oli vaikee päästää irti exästä koska seksi..Muuten yhtää helvettiä yrittää elää kyseisen ihmistyypin kanssa..

Vierailija
13/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas ihan jännämies? Älkää vinkuko omia paskoja valintojanne, luuskat.