Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te noin 50 v, joilla kasvaa kasvojen reunalla hento parta

Vierailija
31.01.2022 |

Miten pärjäilette sen kanssa ja mistähän se johtuu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hento karvoitus on anorektikoilla, jotka yrittää lämmittää itseään.

Viisikymppisellä kasvaa siellä täällä jäykkiä mustia karvoja. Hormoneista johtuu. Ne nypitään. Jos on tiheämpää kasvaa, niin ne otetaan pois veet-liuskilla.

Vierailija
2/13 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kunnon parta se on ja alkaa jo harmaantuakin. Miten sen kanssa nyt pitäisi pärjätä? Välillä ajan.  Parta kasvanut jo vuosia, mitään hormonaalista syytä ei ole. Joskus lääkäri määräsi estrogeenivoidetta, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta karvan kasvuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ae hento karvahan on ihan luonnollista. Itse teen dermaplanning-hoidon kerran kuukaudessa ja ajan kasvoista karvat ja kuolleen ihosolukon. Olen tilannut sellaisen veitsen ja teriä joskus netistä.

Vierailija
4/13 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et aja sitä pois?

Vierailija
5/13 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniqa rasvaan resepti lääkäriltä. Lopettaa karvan kasvun. Nyt testattu pari viikkoa ja karvan kasvu selvästi hidastunut.

Vierailija
6/13 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiksiä nypin ja sheivailen. Ja olen vasta 30v. En taidakaan kuulua teidän ketjuun. Hups.

Vierailija
7/13 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaisesta saa ongelman, kun karvat voi vaan ajaa pois?

Vierailija
8/13 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Paavo Arhinmäellä on tämmöinen. No ryyppäämäänhän se ihmisen ajaa.

Vierailija
9/13 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kasvaa yksi musta partakarva, alkoi tosiaan jossain viidenkympin tienoilla kasvaa. Nyppäisen irti aina kun kasvaa niin pitkäksi että sen saa nyppäistyä. Enemmän vaivaa on viiksistä, jotka on tosin kasvaneet jo kauan. Nekin on tulleet mustemmiksi ja vahvemmiksi.

Vierailija
10/13 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaniqa rasvaan resepti lääkäriltä. Lopettaa karvan kasvun. Nyt testattu pari viikkoa ja karvan kasvu selvästi hidastunut.

Justiinsa tuota lääkäri määräsi minullekin. Ei tehnyt mitään. Kaksi tuubia ehdin käyttää ilman tulosta. Sen jälkeen on karvoitus moninkertaistunut kasvoissa.

Vierailija
11/13 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan saanut yhtään mustaa, tummaa parransäiettä.

Siirryin vaaleanruskeasta suoraan harmaaseen.

Vierailija
12/13 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan saanut yhtään mustaa, tummaa parransäiettä.

Siirryin vaaleanruskeasta suoraan harmaaseen.

Mulla sama. Niitä saa oikein suurentavan peilin kanssa etsiä. Tosi pitkiä harmaita paksumpia karvoja.

Vierailija
13/13 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennon parran tai valkoiseten ohuen untuvikon poskipäissäni,huomasin valokuvissa.Olin rusketunut,vaihde vuodet ohittanut.Ensin luulin kamerassa vika.ei ollut. Järkytyin. Siihen aikaan iltasella poikesin aina edesmeneen vanhuksen luonnan eli rakkaan ystäväni samaa kerostalo asui.. Hänellä kävi kodinhoito väki. Joten kysyin tyhmänä,hei katso mun poskipäitä,sivuja siinä ihan untuvikkoa.Hän naurahti aikuisena naisena ja sanoi: Ihan normaalia kun vaihde vuodet ohitanut, seivaa niin hänkin tekee.Eivät ne untuvat paksune.Niin sitten olen tehnyt ja enää ei ollut meikki voiteiden laitossa ongelmia.Nyt kun ikää on meikki voiteet jäneet ja pärstää ei niin tujota. Sauna jälkeen kuitenki eli kerta viikkoa seivan oli niitä tai ei.Karvat kun harvenee muutenkin ikä lisänä, kaikialta kehosta missä karvotusta,hiuksia myöten.( ps.anteeksi txt virheet sille jota ärsytää olen luki häiriöinen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme