Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään joka kuukausi olevani raskaana :D

Vierailija
07.06.2015 |

Ehkäisynä tuplaehkäisy, mutta pääpaino e-pillereillä. Otan e-pillerit aina tunnilleen samaan aikaan (ne pitää ottaa 12h sisään, mutta haluan olla tarkka), käytämme kortsua, jos olen voinut pahoin (vaara, ettei e-pilleri ole kerennyt vaikuttaa), en polta, en juo ja silti. Joka. Ikinen. Kuukausi.

Kaappi on täynnä raskaustestejä ja friikkaan aina kuun lopussa, ylitulkitsen kaikki oireet ja joskus itken paniikissa, että mitä jos mitä jos.

Mittaan joka viikko vyötärönympäryksen, joka on 57cm. Pelkään silti, että mitä jos olen raskaana ja saan tietää siitä vasta, kun lapsi syntyy. Eli olisin 9kk huomaamattani raskaana. Olen katsonut ihan liikaa Oho! Olen raskaana-ohjelmia (mikälie on oikea nimi, pyörii friillä) ja vaikka koitan vakuuttaa itselleni, ettei 9kk tai edes parin kk vauvamasua voi olla huomaamatta, koska vy on 57cm, niin panikoin silti.

Mies tietää vain murto-osan näistä jutuista ja vauva ei todellakaan olisi mahdollinen nykyiseen elämäntilanteeseen. Kummankin opiskelut ovat ihan kesken ja meillä on iso muutto tiedossa syksyllä, eikä olla löydetty vielä uutta asuntoa ja sekin stressaa. Vanha vuokra-asunto menee kokonaan remppaan, kaikki sen rakennuksen asunnot menee, ei ole mitään, että emme olisi maksaneet vuokria tms.

Osaksi ihan stressi aiheuttaa tätä, mutta kaiken tämän kirjoittaminen helpottaa tätä oloa. Onko täällä ketään toista, joka pelkää jatkuvasti olevansa raskaana (vaikka mahdollisuudet siihen olisivat hyvin pienet)?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ougaaad toi jos mikä on aikaa vievää ja stressaavaa. Miten jaksat?! :D

Vierailija
2/3 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:36"]Ougaaad toi jos mikä on aikaa vievää ja stressaavaa. Miten jaksat?! :D
[/quote]

Osaksi tämä johtuu siitä, että minulla on just nyt todella paljon stressiä mm. uuden asunnon etsimisen kanssa, koska meidän pitää muuttaa tästä 1.8.2015, eikä uutta asuntoa ole vielä löytynyt, joten raskaus olisi viimeinen asia, jonka haluaisin just nyt :D Ihan tarpeeks muutakin stressiä.

Minä vähän luulen, että jos asuntojuttu olisi ok ja kaikki muutkin asiat olisivat ok, niin en stressaisi raskaudesta näin paljoa. Esim. vuosi sitten en edes tiennyt paljon mun vyötärönympärys on, en ollut koskaan ostanut tai tehnyt raskaustestiä ja niin. Ehkä tämä helpottaa sitten syksyllä, jos saadaan uusi asunto ja muutto ja kaikki menee hyvin :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lopettaa nauramista ihan paras vauvakuva ikinä :Dd http://aijaa.com/txlw2T

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän