Jo joutui armas aika ja SUVI SULOINEN?!?!?!?
Suloinen my ass. Tuulee niin, että tukka lähtee ja jatkuvasti paiskoo vettä taivaalta pienemmissä tai isommissa erissä. Mihin tän voi palauttaa?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:28"]
Suloinen my ass. Tuulee niin, että tukka lähtee ja jatkuvasti paiskoo vettä taivaalta pienemmissä tai isommissa erissä. Mihin tän voi palauttaa?
[/quote]
No mitä? Vuosi sitten satoi Stadissakin lunta...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:30"]
[/quote]
No mitä? Vuosi sitten satoi Stadissakin lunta...
[/quote]
Vuosi sitten satoi lunta, kun olin menossa synnyttämään, mutta sitä ennen oli sentään viikon hellejakso. Nyt ei ole ollut vielä oikein mitään kesäksi tunnistettavaa periodia.
Ap
Nyt on tiukka talous, suvisäästäkin säästetään.
Toukokuussa ei ollut yhtäkään hellepäivää ja vettäkin taisi sataa paljon tavanomaista enemmän. Kyllä sitä kesän lämpöä jo kaipailee..
Vuotta pitäisi siirtää kuukautta myöhemmäksi, saataisiin myös lumisia jouluja. Jostain syystä kasvit eivät vaan usko että ulkona on pirun kylmä.
[/quote]
Tiedän tunteen.
Käännän silti veistä haavassa toteamalla että matkalaukut on pakattu ja kohta lähdetään kauas pois.
Kyllä se eilisillan Suvi oli ihan suloinen :) Harmi, että taisi jäädä kuitenkin vaan yhden illan jutuksi..
Mä olen vaan päättänyt niin että kesä alkaa viimeistään koulujen kesälomasta. Sen jälkeen heivaan takit ja pitkät housut helvettiin ja käytän vain sortseja/capreja, t-apitoja, toppeja ja mekkoja. Värjöttelen sitten vaikka kylmissäni mutta kesällä ei pidetä keskellä päivää takkia!! :D
Mutta tosiaan saisi tulla ne lämpimätkin säät niin pääsis rantsulle eikä tarvis kylmissään olla ;)
Jouluversio:
Jo joutui armas aika ja joulu suloinen, kauniisti joka paikkaa koristaa joulukukkanen 🎁
Yks amiksen Suvi ei ollut suloisuutta nähnytkään! Ronskin näköinen ja kokoinen, kiusaaja, otti mm mut silmätikuksi kun olin tosi tosi arka, hiljainen introvertti, nälvi joka ilmnsuuntaan ja moni jopa jotkut pojatkin pelkäs sitä.
t-apito=t-paita :D
T:#9