Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa maanantai töiden takia

Vierailija
06.06.2015 |

Olen kesätöissä enkä vaan opi sitä! Sählään ja unohdan asioita, joudun jatkuvasti pyytämään tarkennusta ogjeisiin.. olen idiootti! Itken päivittäin ja olen poikki fyysisesti ja ennen kaikkea henkisesti. Mietin jo hukuttautumista. Huoh.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Tsemppiä!

Vierailija
2/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule mä oon tehnyt omaani 3 vuotta enkä vieläkään osaa kaikkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaaaa. Tukehdun :(

Vierailija
4/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden, sanoisin että 6 kk.

Vierailija
5/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävimpiä kesätyöläisiä ovat ne jotka eivät tiedä mitä tehdä MUTTA eivät myöskään kehtaa kysyä... lorvivat ja luuhaavat ja toivovat jonkun vain tarjoavan jotain hommia. Mene, kysy, tee, kysy, kysy uudelleen, tee. Rohkeutta peliin! Kaikki ovat joskus olleet aloittelijoita :)

Vierailija
6/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ahdistaa. Viikonloppu ei riitä palautumiseen ollenkaan. Hirvittää ne tulostavoitteet ja vaativat asiakkaat. Jatkuva riittämättömyyden tunne ahdistaa...

Vierailija
7/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on aina sunnuntaisin ihan järjetön töihinpaluuahdistus. Samassa työssä olen ollut jo kuusi vuotta, mutta edelleen ahdista töihin meneminen...kesäloman jälkeen ahdistus on potenssiin miljoona!

Vierailija
8/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Maanantait on aina kauheita, seiskaks töihin jippii.... Mut kyl se aina ku on maanantai menny ni sit on parempi fiilis ja loppuviikko ei enää ahdista.

Vierailija
9/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö kirjoittamaan pieneen vihkoon muistiinpanoja niistä asioista jotka unohdat?

Tsemppiä!

Vierailija
10/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko finnejäki

Vierailija
11/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mä oon just samanlainen! Ohjeet ei jää päähän. Kerran menin kännissä töihin ku jännitti niin paljon. Sen parempaa työpäivää mulla ei ole ollut.

Vierailija
12/12 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se tulee olemaan lopunikää aina jos työpaikka vaihtuu. Se ottaa n. Kuukauden keskimäärin päästä sisään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi