Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Reiman ulkovaatteet nykyään tosi huonolaatuisia?

Vierailija
31.01.2022 |

Ostin 2v tytölle viime talven loppupuolella Reiman toppahaalarin, jota on käytetty toisen haalarin ohella, ja on aivan kulunut pepusta ja reikiä (!) ja kulumaa myös lahkeissa. Ajattelin että kerrankin ostan vähän ”paremman” haalarin ja olen kyllä todella pettynyt laatuun!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/12 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt luulet kun ulkomailla teetetään kankaat ja vaatteet täällä vain pientä räpellystä että saadaan muka suomessa tehdyksi sanoa.Kalliita ovat en ostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutuksenkestävyys riippuu kankaasta (helppo todeta ostaessa) ja kulutuksesta (joku ryömii enemmän kuin toinen). Ei kalliimmat vaatteet ihmeitä tee jos kulutus on kovaa.

Vierailija
4/12 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiman ovat heikompi laatuisia ja halvempia, Reimatecin ei.

Vierailija
5/12 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On surkeaa laatua. Reimaa oon käyttänyt melkein 10 vuotta, laatu on huonontunut selkeästi. Aiemmin ostin aina ulkovaatteet käytettynä ja ne menivät molemmille sisaruksille hyväkuntoisina edelleen. Konttaamisesta ja rymyämisestä huolimatta vähän vain kulumaa kankaassa, ei mitään reikiä todellakaan. Nyt on jo useampana talvena housut hajonneet yhdessä talvessa, puntit ovat kuluneet sisäsaumoista aivan reikäisiksi. Oon reklamoinut ja saanut uudet tilalle, ihan sama vika niissäkin. Eivät ole hintansa väärti.

Vierailija
6/12 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On surkeaa laatua. Reimaa oon käyttänyt melkein 10 vuotta, laatu on huonontunut selkeästi. Aiemmin ostin aina ulkovaatteet käytettynä ja ne menivät molemmille sisaruksille hyväkuntoisina edelleen. Konttaamisesta ja rymyämisestä huolimatta vähän vain kulumaa kankaassa, ei mitään reikiä todellakaan. Nyt on jo useampana talvena housut hajonneet yhdessä talvessa, puntit ovat kuluneet sisäsaumoista aivan reikäisiksi. Oon reklamoinut ja saanut uudet tilalle, ihan sama vika niissäkin. Eivät ole hintansa väärti.

Lisään vielä: aina olen ostanut Reimateciä.

Vierailija
7/12 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli kyseisen haalarin

martindale-arvo?

Onko kontannut sorassa tai laskenut peppumäkeä myökkyisellä jäällä? Näitä ei oikein mikään kangas kestä.

Vierailija
8/12 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin omalle viisivuotiaalle Reiman haalarit uusina 2 kuukautta sitten ja on edelleen tosi hyvässä kunnossa, hiukan vain polvien kohdalta pehmentyneet.

Vierailija
9/12 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli kyseisen haalarin

martindale-arvo?

Onko kontannut sorassa tai laskenut peppumäkeä myökkyisellä jäällä? Näitä ei oikein mikään kangas kestä.

Oman kokemuksen mukaan eivät nimenomaan hajoa polvista tai pepusta, vaan housujen sisäsaumoista teippausten kohdalta. Reklamaatioiden mukaan kyse on ollut "valmistusvirheestä", mutta hyvityksenä saadut uudet housutkin olivat ihan samanlaiset.

Vierailija
10/12 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä parin kuukauden käytön jälkeen polvista lähtenyt värit eikä tosiaan ole mikään konttausikäinen kyseessä vaan 10v! Surkeaa laatua reiman toppahousuissa!

Vierailija
11/12 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmella lapsella reimatecit, konttaamisesta ja möyrimisestä huolimatta ovat kestäneet kuin uusina.

Vierailija
12/12 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimaa on eri laatuisia. Perus reimat joita saa n 60 euron hintaan kestävät heikommin kulutusta ja vettä. Reimatec haalari 150 eur kestää kovaa kulutusta ja vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan