Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä puolison säväyttämiseen

Vierailija
05.06.2015 |

Miten yllättää puoliso? Onko ideoita tai oletko peräti tehnyt jotain? Miten kävi? Entä jotain, miten haluaisit puolisosi yllättävän sinut?

-Niksu

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yllätti mut pari päivää sitten tuomalla uuden seksilelun, josta ajatteli olevan erityisesti mulle iloa. Ikävä kyllä ei tule mieleen mitään suunnitelmallista yllätystä jonka mies olis lähiaikoina saanut. Ei nyt kovin kummoista, mutta kovasti tuo tuntuu olevan mielissään ja vähän yllättynyt kun huomaa mun kuljeskelevan ilman alkkareita. N27

Vierailija
2/4 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies haluaisi seksiä olis aika kiva yllätys. Sori, kun piti tulla pilaamaan tämäkin ketju.

Intohimoinen pano eteisessä, niin, ettei ehdi paljoa riisuakaan olis ihanaa, siis kun tullaan jostain kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:16"]

Se, että mies haluaisi seksiä olis aika kiva yllätys. Sori, kun piti tulla pilaamaan tämäkin ketju.

Intohimoinen pano eteisessä, niin, ettei ehdi paljoa riisuakaan olis ihanaa, siis kun tullaan jostain kotiin. 

[/quote]

Et sä mitään pilannut, hyvin sopii ketjuun. Löytyykö lisää ylläreitä?

-Niksu

Vierailija
4/4 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli opiskelemassa, siivosin ison talon että saa tulla siistiin kotiin, kynttilöitä sinne tänne mutta erityisesti makkariin. Olin ostanut ne semmoiset miesten alushousut joissa on vehkeelle ja palleille reijät, sekä uuden penisrengasvibran joka hieroo pannessa klittaa. Hierontaöljyt oli valmiina sängyn vieressä jne.... Olin viritellyt tunnelmaa eroottisilla viesteillä pitkin päivää, pitkillä sellaisilla. Peseydyin ja saunatakin alle laitoin ne housut ja menin halaamaan ja pussaamaan. Pyysin koittamaan minun persettä että huomais uudet housut, huom... Piti pyytää sitäkin. Koitti, ja ei mitään muuta. Pyysin koittamaan etupuolelta. Koski sinne ja ilme kertoi heti kaiken, odotin ehkä kuitenkin jotakin muuta tulevan sieltä suusta ulos kuin nämä kuuluisat "mulla väsyttää" sanat. Riisuin housut ja laitoin laatikkoon, kynttilät edelleen polttamatta, housut edelleen samassa samassa paikassa, en yritä enään yllättää. Koska mielummin se kattoo salkkareita tai pelaa jotaki vitun noitapallo peliä, ku antautuis minun hemmoteltavaksi....