Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöräily raskaana, onko siinä nyt jotain outoa?

Vierailija
05.06.2015 |

Iso pallomaha on joo, mutta hyvin pystyn pyöräilemään ja tykkään siitä. Miksi minua katsotaan paheksuvasti?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaadut ni vauvalle voi käydä huonosti?

Vierailija
2/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinhan minä kompastua kadulla tai kaatua rappusissa. Tai joutua autokolariin, uimassa hukkua jne. Jos noin Muita syitä?

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää typerältä.

Vierailija
4/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satula painaa vauvan päätä. Voi tulla muikelomuotoinen pää :/

Vierailija
5/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt niin hyvä. Minä en pystynyt kun hiukankin kumara asento sai mahan painamaan keuhkoja niin etten saanut henkeä.

Vierailija
6/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilet ilman kypärää?

Kaahaat röyhkeästi liian läheltä jalankulkijoita?

Et noudata liikennesääntöjä?

Olet niin massakas, että ihmiset säälivät pyörääsi?

Tai niin, ehkä tosiaan pelkästään näytät typerältä?

Siinä muutama potentiaalinen syy, ole hyvä :)

Vierailija
7/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauheasti kummastele asiaa, pyöräile jos tahdot. Itse en uskaltaisi, enkä enää varmaan rv 35 pystyisikään

Vierailija
8/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni muukin asia näyttää typerältä ja silti moni niitä tekee.

Pitääkö odottavan äidin lyllertää joka paikkaan ja näyttää isolta ja kävellä vaappuen puolelta toiselle? Odottava äiti ei saa urheilla. Se vain nyt on niin TYPERÄN näköistä. Vai sellaista.

Vierailija
9/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräile ihmeessä, niin minäkin tein. Hyvä, että jaksat ja pystyt pitämään huolta kunnostasi myös raskausaikana.

Vierailija
10/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kypärää, aina! Ajelen varovaisesti pyöräteitä. En kaahaile. Talutan tarvittaessa ylämäet. Painosta en tiedä nyt, mutta ennen raskautta oli 55kg. Pyörä on suht vankkarakenteinen ja uusi. Noudatan parhaani mukaan liikennesääntöjä, koska inohoan yli kaiken niitä ohitse kaahaavia ja niskaan hengittäviä muita pyöräilijöitä, jotka eivät osaa soittaa kelloa, eivätkä ymmärrä hölkäsen pöläystä liikennesääntöjen päälle.

-ap-

Vierailija
11/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:51"]

Moni muukin asia näyttää typerältä ja silti moni niitä tekee.

Pitääkö odottavan äidin lyllertää joka paikkaan ja näyttää isolta ja kävellä vaappuen puolelta toiselle? Odottava äiti ei saa urheilla. Se vain nyt on niin TYPERÄN näköistä. Vai sellaista.

[/quote]

En minä sanonut, ettei saisi. Avuliaasti vaan yritin etsiä vastausta ap:n kysymykseen, miksi häntä mahdollisesti katsotaan omasta mielestään paheksuvasti.

Tästä tulikin mieleen pari lisäsyytä:

AP on vainoharhainen, ja kuvittelee näkevänsä paheksuvia katseita sielläkin missä niitä ei ole?

Tai, AP itsee huomaamattaan (?) katsoo muita paheksuvasti/ yleisellä naama norsunvitulla- ilmeellä, ja saa siten samaa takaisin?

Vierailija
12/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? En minä saa mitään paheksuvia katseita, vaikka pyöräilenkin raskaana ja vielä taapero kyydissä. Ihan hyvin jaksan vielä polkea, viikkoja kasassa 31.

Vierailija
13/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:55"]

AP on vainoharhainen, ja kuvittelee näkevänsä paheksuvia katseita sielläkin missä niitä ei ole?

Tai, AP itsee huomaamattaan (?) katsoo muita paheksuvasti/ yleisellä naama norsunvitulla- ilmeellä, ja saa siten samaa takaisin?

[/quote]

Nämä, 50/50

Vierailija
14/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään outoa, ajaahan jotkut synnyttämäänkin pyörällä!

Vierailija
15/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kummastuttaa nämä ihmiset, jotka kauhistelevat ja tuomitsevat raskaana olevat urheilevat (tai esim vaikka kauppaan pyöräilevät) naiset. Harvoin mikään kevennetty liikuntomuoto mitään hallaa sikiölle tekee. Ja jos raskaana oleva nainen kaatuu tavallisesti, kyllä lapsivesi suojaa. Hölskähdys siellä kohdussa vain käy. Tarkoituksella ei kuitenkaan mitää vaaraa kannata aiheuttaa.

Vierailija
16/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pyöräilin töihin äitiysloman alkuun asti. Kyllä jotkut suoraan kommentoivatkin, että miten uskallan. Töihin oli suora reitti pyöräteitä pitkin, joten en kokenut sitä itse mitenkään vaaralliseksi. Enemmän minua pelotti auton/bussin kyydissä. Työmatkaa oli toki 10 kilsaa suuntaansa, mutta hyvää se vaan teki. Mulla kun puolestaan kävely aiheutti tosi pahoja repimiskipuja ja huonolla kelillä bussipysäkille kävely oli aina ihan tuskaa.

Vierailija
17/17 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:55"]

Itsekin pyöräilin töihin äitiysloman alkuun asti. Kyllä jotkut suoraan kommentoivatkin, että miten uskallan. Töihin oli suora reitti pyöräteitä pitkin, joten en kokenut sitä itse mitenkään vaaralliseksi. Enemmän minua pelotti auton/bussin kyydissä. Työmatkaa oli toki 10 kilsaa suuntaansa, mutta hyvää se vaan teki. Mulla kun puolestaan kävely aiheutti tosi pahoja repimiskipuja ja huonolla kelillä bussipysäkille kävely oli aina ihan tuskaa.

[/quote]

Niin lisättäköön, että jäin äitiyslomalle alkusyksystä ja talvella en kyllä uskalla pyöräillä, vaikken raskaana olisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi