Klo 8 alkaisi pääsykoe...
Jonne en mene, koska en saanut luettua. En uskonut saavani kutsua, ja kutsu tuli vasta viime viikolla. Keskityin painamaan ahkerasti töitä tämän kevään :(
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 04:40"]
Menet vaan! Mulla ensimmäinen pääsykoe meni penkin alle vain koska jännitin itse tilannetta. Tokan kerran tilanne oli tuttu, ja pystyin keskittymään paremmin. Käyt kokeilemassa, kiellät nimesi julkaisun tulosten yhteydessä ja kaikki voittaa. Muuten asia jää vaivaamaan.
[/quote]
En oikein usko että siinä olisi mitään järkeä siltikään :/ Kahdesta kirjasta oli luettavaa ja käytännössä en ole lukenut yhtään. Lisäksi olisi pitkä päivä haastatteluineen kaikkineen, enkä ole saanut nukuttua, sillä rytmi on sekaisin yövuorojen takia. Olisi aika turha mennä sinne, tulisi vaan paha mieli kun en oikeasti osaisi mitään... ap
Nyt kirjat esiin. Tässä hyvä ohje korkeakoulun opelta. Lue ne esisivut. Niillää pärjäät pitkälle!
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 04:30"]
Jonne en mene, koska en saanut luettua. En uskonut saavani kutsua, ja kutsu tuli vasta viime viikolla. Keskityin painamaan ahkerasti töitä tämän kevään :(
[/quote]
Tottakai menet. Vaikka tämä kierros menee penkin alle, sulla on se tukena seuraavalle kierrokselle kun sulla on jo ajatus siitä, minkälaista ne kysyy. Haastattelut jne eivät ole enää niin vieraita joten tämäkin auttaa.
Nyt leuka pystyyn ja kaikesta huolimatta kokeilet. onnistutko? et välttämättä, mutta seuraava kerta ei ole enää niin epävarmalta pohjalta.
lykkyä pyttyyn
-m35
Menet vaan! Mulla ensimmäinen pääsykoe meni penkin alle vain koska jännitin itse tilannetta. Tokan kerran tilanne oli tuttu, ja pystyin keskittymään paremmin. Käyt kokeilemassa, kiellät nimesi julkaisun tulosten yhteydessä ja kaikki voittaa. Muuten asia jää vaivaamaan.