Kävin k8laamassa ja lapioimassa lumet parkkiruudustamme. Naapuri ajoi siihen.
Kommentit (9)
Käy rusikoimassa naapurin mosse rusetille.
Olisit soittanut polisiin paikalle, että naapuri uhkaa sua väkivallalla.
Vierailija kirjoitti:
Oisko laittanut siihen et voi kolata oman?
Ei riitä syyksi.
Eikö teillä ole omat vakipaikat? Häädä se pois siitä.
Onko paikat numeroitu ? Tee valitus suoraan ko. henkilölle. Jollei tehoo , niin isönnöitsijälle.Jokainen kaiketi maksaa parkkiruudustaan ?
Hetkinen. En nyt oikein keksi sopivaa jatkoa tälle stoorille.
Ap
Pikkujuttu.
Mun naapurin rakentajat käyttää mun piha-aluetta kääntymispaikkana nostureilleen, kuorma-autoilleen ja pakettiautoilleen joka armas arkipäivä. Rakennustyömaan olivat levittäneet yleiselle tielle, kun eivät mahtuneet omaan pikkuriikkiseen pihaansa. Tilaa olisi kyllä ollut raivata vaikka kuinka iso parkkialue heidän omaan pihaansa. Olen jo valittanut kuntaan, ja sieltä käytiin ojentamassa niitä. Ei auttanut. Seuraavaksi soitan poliisit paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Pikkujuttu.
Mun naapurin rakentajat käyttää mun piha-aluetta kääntymispaikkana nostureilleen, kuorma-autoilleen ja pakettiautoilleen joka armas arkipäivä. Rakennustyömaan olivat levittäneet yleiselle tielle, kun eivät mahtuneet omaan pikkuriikkiseen pihaansa. Tilaa olisi kyllä ollut raivata vaikka kuinka iso parkkialue heidän omaan pihaansa. Olen jo valittanut kuntaan, ja sieltä käytiin ojentamassa niitä. Ei auttanut. Seuraavaksi soitan poliisit paikalle.
Meillä oli sama. Ei se pelkkä kääntyminen haitannut mutta harva se päivä oli rakentajien pakettiautoja ym. meidän tontille parkkerattuna.
Oisko laittanut siihen et voi kolata oman?