Mistä voi johtua alapään+takapuolen kutina?
Minulla on ollut pari viikkoa sekä alapään että peräpään kutinaa. Kutinaa ei ole muualla ja pahinta se on öiseen aikaan sillä herään siihen kesken unien. Pahemmin kutiaa etu kuin takapuoli. Parina yönä oon herännyt siihen kun raavin alapäätä oikein vimmalla alushousujen läpi. Kutinaa on kyllä päivälläkin mutten juuri touhuiluilta sitä huomaa.
Kutinaa on emättimen suuaukon läheisyydessä sekä peräaukon/välilihan alueella. Limakalvoalueilla.
Kutina ei ole kokoaikaista siten että kokoajan kutisisi vaan aina silloin tällöin ohimenevästi ja jos erehtyy raapimaan niin silloin kutina voimistuu.
Kumppanilla ei kutinoita ole. Olen pyytänyt hänen katsomaan alakertaani toistuvasti mutta aina sanoo että normaalilta näyttää eikä näy mitään.
Minulla ei ole outoa vuotoa, en ole raskaana, ei ole virtsaamisvaivoja tai vatsavaivoja. Ainoastaan tuo sillointällöin tuleva kutina. Aloin miettimään kihomatojenkin mahdollisuutta. Olen nyt viikon ajan joka ulostuskerralla eli päivittäin tutkinut taskulampun valossa ulostetta ja wc paperia muttei näy mitään elollista tai elotontakaan.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Hiivatulehduksesa. Osta Canesten Combi, siinä on myös voide, jota voi levittää koko kutisevalle alueelle.
Täytyykö ostaa combi vai voisko pelkkä tabletti auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiivatulehduksesa. Osta Canesten Combi, siinä on myös voide, jota voi levittää koko kutisevalle alueelle.
Täytyykö ostaa combi vai voisko pelkkä tabletti auttaa?
En tiedä, mutta jos ongelmana on kutina myös peräaukon ympäriltä, niin kaipa sieltäkin kannattaa hoitaa. Se voide auttaa myös siihen kutinaan heti.
Ei välttämättä ole hiivatulehdus voi olla vain kuivuutta tai jopa kihomatoja. Ne, kun yöllä saattavat matkustaa peräaukolta ulkoisiin sukuelimiin.
Sanoppa sille miehelles, että nuuhkasee kunnolla ja sit rehellisesti kertoo jos kala tuoksuu. Silloin sulla on hiiva
Kuulostaa kihomadoilta, ainakin mulla oireili täsmälleen samoin! Kannattaa ostaa apteekista häätökuuri varmuuden vuoksi, siitä ei ole haittaa vaikka söisikin turhaan.
Kihomadot näkee parhaiten yöllä eli niitä pitää etsiä taskulampun valossa yöaikaan. Ja niin, että kumppani tarkastaa, itse et niitä helposti näe.
Kihomadoilta kuulostaa. Oletko lasten kanssa tekemisissä?
Hae apteekista yksi Diflucan 150 mg kapseli. Hiiva hoituu sillä.
Maan asukkaiden suuren joukon keskellä he ovat rikkoneet Jumalan palveluksessa ja tehneet vääryyttä kaikessa maailmassa, ja ovat tehneet vääryyttä ja tehneet vääryyttä.
Sillä välin voit löytää oikeat ihmiset - rauhanturvaajat, etniset johtajat, rauhantekijät, poliisiaktivistit ja muut ihmiset, jotka haluavat vain jäädä rauhaan.
Korppikotkat saavat levätä, avata navetan, ja mustaa riisiä käytetään keittiössä ja syrjäytyneet ryhmät tuhoutuvat.
rektaalipervon ketju taas kerännyt vastauksia... :) Antakaa nyt hyvät ihmiset tuon mielenvikaisen keskustella ihan itsekseen.
Voi olla hiivatulehdus. Se kutittaa kovasti