Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua alapään+takapuolen kutina?

Vierailija
29.01.2022 |

Minulla on ollut pari viikkoa sekä alapään että peräpään kutinaa. Kutinaa ei ole muualla ja pahinta se on öiseen aikaan sillä herään siihen kesken unien. Pahemmin kutiaa etu kuin takapuoli. Parina yönä oon herännyt siihen kun raavin alapäätä oikein vimmalla alushousujen läpi. Kutinaa on kyllä päivälläkin mutten juuri touhuiluilta sitä huomaa.
Kutinaa on emättimen suuaukon läheisyydessä sekä peräaukon/välilihan alueella. Limakalvoalueilla.

Kutina ei ole kokoaikaista siten että kokoajan kutisisi vaan aina silloin tällöin ohimenevästi ja jos erehtyy raapimaan niin silloin kutina voimistuu.
Kumppanilla ei kutinoita ole. Olen pyytänyt hänen katsomaan alakertaani toistuvasti mutta aina sanoo että normaalilta näyttää eikä näy mitään.

Minulla ei ole outoa vuotoa, en ole raskaana, ei ole virtsaamisvaivoja tai vatsavaivoja. Ainoastaan tuo sillointällöin tuleva kutina. Aloin miettimään kihomatojenkin mahdollisuutta. Olen nyt viikon ajan joka ulostuskerralla eli päivittäin tutkinut taskulampun valossa ulostetta ja wc paperia muttei näy mitään elollista tai elotontakaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivatulehduksesa. Osta Canesten Combi, siinä on myös voide, jota voi levittää koko kutisevalle alueelle.

Vierailija
2/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiivatulehduksesa. Osta Canesten Combi, siinä on myös voide, jota voi levittää koko kutisevalle alueelle.

Täytyykö ostaa combi vai voisko pelkkä tabletti auttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö ostaa combi vai voisko pelkkä tabletti auttaa?

En tiedä, mutta jos ongelmana on kutina myös peräaukon ympäriltä, niin kaipa sieltäkin kannattaa hoitaa. Se voide auttaa myös siihen kutinaan heti.

Vierailija
4/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiaiset ja kutisiseet juhlii.

Vierailija
5/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole hiivatulehdus voi olla vain kuivuutta tai jopa kihomatoja. Ne, kun yöllä saattavat matkustaa peräaukolta ulkoisiin sukuelimiin.

Vierailija
6/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutko housut jalassa?

Vierailija
7/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisaa speemaa reikiin

Vierailija
8/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa sille miehelles, että nuuhkasee kunnolla ja sit rehellisesti kertoo jos kala tuoksuu. Silloin sulla on hiiva

Vierailija
9/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kihomadoilta, ainakin mulla oireili täsmälleen samoin! Kannattaa ostaa apteekista häätökuuri varmuuden vuoksi, siitä ei ole haittaa vaikka söisikin turhaan.

Vierailija
10/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihomadot näkee parhaiten yöllä eli niitä pitää etsiä taskulampun valossa yöaikaan. Ja niin, että kumppani tarkastaa, itse et niitä helposti näe.

Vierailija
11/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihomadoilta kuulostaa. Oletko lasten kanssa tekemisissä?

Vierailija
12/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apteekista yksi Diflucan 150 mg kapseli. Hiiva hoituu sillä.

Vierailija
13/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes?

Vierailija
14/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan asukkaiden suuren joukon keskellä he ovat rikkoneet Jumalan palveluksessa ja tehneet vääryyttä kaikessa maailmassa, ja ovat tehneet vääryyttä ja tehneet vääryyttä.

Sillä välin voit löytää oikeat ihmiset - rauhanturvaajat, etniset johtajat, rauhantekijät, poliisiaktivistit ja muut ihmiset, jotka haluavat vain jäädä rauhaan.

Korppikotkat saavat levätä, avata navetan, ja mustaa riisiä käytetään keittiössä ja syrjäytyneet ryhmät tuhoutuvat.

Vierailija
15/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rektaalipervon ketju taas kerännyt vastauksia... :) Antakaa nyt hyvät ihmiset tuon mielenvikaisen keskustella ihan itsekseen.

Vierailija
16/16 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hiivatulehdus. Se kutittaa kovasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme