SDP on paras puolue
Kukaan muu ei ole samalla lailla köyhien asialla.
Sanokaa mitä sanotte.
Nykyinen hallitus on aivan kamala.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:30"]
Sanokaa mitä sanotte.
[/quote]
Miten loppujen lopuksi ollaan köyhien asialla kun veroilla tehdään maa sellaiseksi että investoijat menevät rahoineen muualle?
Sama juttu kun pakkasella kusee housuihinsa -ensin on mukavan lämmintä mutta sitten tulee kurjaa. Tätä on SDP.
[/quote]
Verot on korkeammat Tanskassa ja belgiassa. Tuloverot siis, ja niihin menee paljon investoijia ja molemmilla mailla menee hyvin??? Kas kummaa. Verot korkeita myös Norjassa ja Ruotsissa ja nekin houkuttelevat investoijia. Virossa matalat verot ja ei niin houkuttele. Olsiko nää asiat kiinni jostain muuata kuin verotuksesta vai mitä valehtelevat porvarit?
PS tervemenoa vaan tasaveron Viroon kokeilemaan, millaista elämä on matalan verotuksen maassa. Yhden porvaripyrkyrin tilalle tulee aina toinen porvaripyrkyri, ne ei tästä maasta lopu koskaan.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:52"]
Sanokaa mitä sanotte.
[/quote]
Ei yhteiskuntaa voida rakentaa köyhien etujen mukaan. Toiseksi Sdp on vain kovapalkkaisten duunarien puolue, joita ei köyhien asiat kiinnosta.
[/quote]
Miksi ne 4 v sitten puolusti köyhiä eikä antaneet kokkareille hallitusneuvotteluissa kaikkea periksi kuten perussuomalaiset nyt porvaripuolueille?
En minä pidä demareita köyhien puolustajana, vaan enneminkin keskituloisten asioita ajavana puolueena. Vasemmistoliitto on köyhien asialla.
Itse olen useinmiten äänetänyt demareita ja olen sitä mieltä että tasa-arvo ja yhtieskuntavastuu täytyy toteutua valtiossa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:38"]
Sanokaa mitä sanotte.
[/quote]
Miten loppujen lopuksi ollaan köyhien asialla kun veroilla tehdään maa sellaiseksi että investoijat menevät rahoineen muualle?
Sama juttu kun pakkasella kusee housuihinsa -ensin on mukavan lämmintä mutta sitten tulee kurjaa. Tätä on SDP.
[/quote]
Verot on korkeammat Tanskassa ja belgiassa. Tuloverot siis, ja niihin menee paljon investoijia ja molemmilla mailla menee hyvin??? Kas kummaa. Verot korkeita myös Norjassa ja Ruotsissa ja nekin houkuttelevat investoijia. Virossa matalat verot ja ei niin houkuttele. Olsiko nää asiat kiinni jostain muuata kuin verotuksesta vai mitä valehtelevat porvarit?
PS tervemenoa vaan tasaveron Viroon kokeilemaan, millaista elämä on matalan verotuksen maassa. Yhden porvaripyrkyrin tilalle tulee aina toinen porvaripyrkyri, ne ei tästä maasta lopu koskaan.
[/quote]
Aivan. Ei investoijia kiinnosta palkkaverotuksen suuruus. Yritysverotushan ei ole Suomessa korkea ja palkat ovat matalia. Siksipä Suomi onkin vuodesta toiseen kilpailukykymittauksissa lähellä kärkeä.
Ei yhteiskuntaa voida rakentaa köyhien etujen mukaan. Toiseksi Sdp on vain kovapalkkaisten duunarien puolue, joita ei köyhien asiat kiinnosta.
[/quote]
Sivistys mitataan sillä miten huolehdimme heistä jotka eivät itse osaa huolhetia itsestään.
Riittääkö keskustalla ökyrikkaita äänestäjiä ens vaaleissa? Kun niiden asiaahan ne nyt ajaa, ei tavallisen ihmisen, ei tietenkään köyhän, ei oikeastaan edes maajussien, vaan ökyrikkaiden ja EK:n. Sveitsiläisen ökysuvun Anne Berner laitettiin varmistamaan rikkaan eliitin edun toteutuminen. Kaikki muut suomalaiset on unohdettu.
Puolueen kannatuspprosentti laskee joka kerta kun Rinteen omahyväinen naama on näkyvillä. Vieläkin ilolla muistelen sitä vaalikeskustelua, jossa Haglund jallitti Rinteen 6-0. Hyvästi demarit, teidän aikanne ei koskaan enää palaa.
Jos kaiken sen puolueen tuottaman retoriikan voisi muuttaa uusioenergiaksi, niin tämän maan energiahuolet häviäisi taivaan tuuliin, mutta se on ikävä kyllä sitä samaa punaviherhömppää, mikä tuottaa paljon porua mutta vähän villoja. Kreikan tie saattaisi äkkiä siintää näköpiirissä, jos tuo kaksin käsin pääsisi vallan kahvaan.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:33"]
Jos kaiken sen puolueen tuottaman retoriikan voisi muuttaa uusioenergiaksi, niin tämän maan energiahuolet häviäisi taivaan tuuliin, mutta se on ikävä kyllä sitä samaa punaviherhömppää, mikä tuottaa paljon porua mutta vähän villoja. Kreikan tie saattaisi äkkiä siintää näköpiirissä, jos tuo kaksin käsin pääsisi vallan kahvaan.
[/quote]
Kreikkaa hallitsi porvaripuolueet, kun lama alkoi. "Kreikan tiellä" ja muut porvarien kertomat valheet, kuten että verojen lasku voimistaa talouskasvua (OECD:n mukaan tuloerojen kasvu HIDASTAA talouskasvua) voitaisiin koostaa jonnekin, nehän kertoo näitä tyhmiä samoja valheita toistuvasti joka puolella.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:17"]
[/quote]
Sivistys mitataan sillä miten huolehdimme heistä jotka eivät itse osaa huolhetia itsestään.
[/quote]
Olen siis mielelläni sivistymätön.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:25"]
Puolueen kannatuspprosentti laskee joka kerta kun Rinteen omahyväinen naama on näkyvillä. Vieläkin ilolla muistelen sitä vaalikeskustelua, jossa Haglund jallitti Rinteen 6-0. Hyvästi demarit, teidän aikanne ei koskaan enää palaa.
[/quote]
Ei porvarien valta 90-luvun alun leikkaus- ja "työreformi"hömpän aikanakaan kestänyt. Silloinkin maata johti tyhmä keskustalainen, nyt yritetöän samaa hömppää yhteiskuntasopimus-nimellä. Porvarien hyvinvointiyhteiskunnalle aiheuttamaa tuhoa ei vain koskaan ole täysin pystytty korjaamaan, Suomella meni paremmin esim työllisyyden osalta 80-luvulla kuin käsittääkseni koskaan sen jälkeen.
Lindtman tulee olemaan vahva tekijä tulevaisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Porvarilla ei ole moraalia.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Porvarilla ei ole moraalia.
[/quote]
Moraalitonta on antaa ihmisten loisia toisten rahoilla.
SDP antoi Suomen veronmaksajien rahat kreikkalaisille. Otti velkaa ja syyttää nyt nykyistä hallitusta siitä, kun pitää taitamattomien jälkiä korjailla.
Sitä paitsi, Suomen köyhät ovat usein vielä laiskinta kansan osaa.
Sanokaa mitä sanotte.
[/quote]