Provon ja trollin tekijät ovat polosia!
Ajatelkaa kuin kiukkuinen ja katkera täytyy olla, että jaksaa väsätä samoista aiheista juttuja tänne.
Olisi aika löytää parempaa tekemistä ku kerranhan tääl vain eletään.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:50"]
Trollaaminen piristää tylsää ja yksinäistä iltaa. Trolli saa aina seuraa! Ja provoilemalla ei tarvitse takuulla keskustella yksin.
[/quote]
Niin, kun itse vastailet itsellesi omiin provoihisi.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:06"]
Ajatelkaa kuin kiukkuinen ja katkera täytyy olla, että jaksaa väsätä samoista aiheista juttuja tänne. Olisi aika löytää parempaa tekemistä ku kerranhan tääl vain eletään.
[/quote]
Oles nyt trollaamatta.
En mä ainakaan ole väsynyt, kiukkuinen tai katkera. Ehkä hieman yksinäinen iltaisin, kun lapset unilla. mukavaa ajan vietettä se mulle on.
Pöh, hauskojahan ne provot on! Koko palstan suola ;)
Trollaaminen piristää tylsää ja yksinäistä iltaa. Trolli saa aina seuraa! Ja provoilemalla ei tarvitse takuulla keskustella yksin.
Tänä vuonna trollien kesäretken kohteena on Peikonkieli metsänpeikkojen maassa. Matkalle ovat tervetulleita trollien lisäksi kaikki trollien ystävät. Mukaan tarvitaan myös vapaaehtoisia ruokkimaan trolleja, jotta he selviävät haastavasta vaelluksesta upeissa maisemissa. Tarkemmat matkatiedot ja ilmoittautumisohjeet löytyvät Porvoon linja-autoaseman ilmoitustaululta. Tervetuloa!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:46"]
En mä ainakaan ole väsynyt, kiukkuinen tai katkera. Ehkä hieman yksinäinen iltaisin, kun lapset unilla. mukavaa ajan vietettä se mulle on.
[/quote]
Voisihan sitten keskustella siitä yksinäisyydestä, uskaltaa avautua ja paljastaa heikkoutensa ja todelliset ongelmansa. Ehkä trollaus on monilla juuri sitä, kun ei uskalla laskea naamaria edes netissä. Oireilua siis.