Kai nää culottes-housut on muidenkin mielestä
...aivan hirveän järkyttävän rumia?
Etten ole vain joku ymmärtämätön, joka ei muodista mitään tajua ja sitä periaatteen vuoksi vastustaa.
Kommentit (23)
Onhan noi kauheet mutta kaikilla sopuleilla on samanlaiset tän kesän ja jotain muuta ensi vuonna. Sitten porukalla naureskellaan "miten oon koskaan kehdannut käyttää tollasia" kun sitä vois miettiä etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:25"]
Mä yhdistän culottesit crossbodyyn, pumpseihin ja croptoppiin. Joskus vaihtelun vuoksi tote.
[/quote]
Löytyykö täältä ketään muuta, joka ei tajunnut tästä lauseesta mitään?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:25"]
Mä yhdistän culottesit crossbodyyn, pumpseihin ja croptoppiin. Joskus vaihtelun vuoksi tote.
[/quote]
[/quote]
Mä tajusin kaiken.
Minusta ne ovat kauniit ja elettömän tyylikkäät, epäilemättä mukavat kesäiset kaupunkihousut. Missään mökillähän nuo ei toimi.
ihan kauheita, ei sovi mun kropalle ollenkaan
onneks voi skippaa
Mä tykkään noista ja mulla onkin yhdet laskeutuvaa kangasta, jossa on pientä vekkiä. Yhdistän ne just laskeutuvaan toppiin, jonka työnnän housujen vyötärön alle tai napapaitaan (ihoa siis ei näy välistä kun housut on niin korkeat ja mun mielestä napapaita pitäis just pukea niin). Haluisin lisääkin noita, ehkä teen parit itse.
No hyi hele tota tän hetkistä muotia! Joka ikisen julkkiksen päällä tossa jutussa näytti kauhealta. Varsinki ton viimeisen leidin posetus-asento kruunas kaiken!
Jätän kyllä välistä, olen sitten tän kesän epämuodikas!
Nuo culottes-housut saavat kenet tahansa näyttämään lyhyeltä ja lihavalta. Voin vain kuvitella, miltä ne saisivat normaalin persjalkaisen pullerosuomalaisen näyttämään.
No sopivathan nuo laihan ja pitkäjalkaisen ihmisen päälle mutta jos tämä suomalainen persjalkainen vetäisi noi päälle niin huh. Nauraisi naurismaan aidatkin.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:17"]
Nuo culottes-housut saavat kenet tahansa näyttämään lyhyeltä ja lihavalta. Voin vain kuvitella, miltä ne saisivat normaalin persjalkaisen pullerosuomalaisen näyttämään.
[/quote]
merkittävästi paremmalta kun sama henkilö näyttäisi esim shortseissa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:01"]
[/quote]
[/quote]
Eiköhän siinä ihan tarkoituksella irvailtu muodin "kielelle".
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:17"]
[/quote]
merkittävästi paremmalta kun sama henkilö näyttäisi esim shortseissa.
[/quote]
No varmasti! Suurimman osan suomalaisista ei pitäisi edes harkita shortseja.
Suomeksihan tuo vaatekappale on housuhame. Melko hirveän näköinen ihan kantajastaan ja tämän nilkkojen muodosta riippumatta.
Noissa artikkelin alkupään kuvissa on mielestäni aivan sama vaate, jota näkee etenkin niillä nuorilla miehillä, joiden vartaloa ei tyköistuvuus imartele. Kuvahaulla ainakin "rap shorts" tuo esiin juuri nuo "shortsit", jotka ulottuvat puolisääreen ja ovat niin leveät, että alaraajojen liikkuminen ei näy. Leikkaus on sama kuin vielä vaippoja käyttävän taaperon "ison pojan housut" ja kauempaa katsottuna koko hahmo on kuin Paavo Pesusienellä.
Siis mä luulin että culottes-housuilla tarkoitetaan alushousuja. Ranskasta tulee tää sana. Ihmetys oli suuri kun näin nuo laivanpurjeet.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:33"]
Siis mä luulin että culottes-housuilla tarkoitetaan alushousuja. Ranskasta tulee tää sana. Ihmetys oli suuri kun näin nuo laivanpurjeet.
[/quote]
Arvaus: englanniksi culottes tarkoittaa tuommoisia housuja siksi, että tuolla sanalla on aiemmin viiitattu semmoisiin pitkälahkeisiin alushousuihin.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:33"]
[/quote]
Näin mäkin luulin. Olenko siis sekoittanut tähän trendiin, kun olen kuvitellut isojen alushousujen olevan tänä kesänä muotia vai ovatko ne??
Hmm, se vähän riippuu. Minusta ne jäykästä kankaasta tehdyt supertrendikkäät culottes-housut ovat tosiaan rumia. Mutta pehmeästi laskeutuvasta kankaasta tehtyinä ne ovat kauniit.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:01"]
[/quote] Meinasin just tulla kirjoittamaan samaa, finglishin taidonnayte, varsinkin pumpseihin oli hyva se naurattaa viela loppupaivankin.
[/quote]