Alaston uinti kesällä
Kommentit (13)
Kunnon järvipano on paras tai soutuveneessä keskellä järveä keskellä kirkasta päivää, siinä on uteliaille kiikaroimista mutta mikäs sen kiihottavempaa kun pistellä takaapäin muijaa uteliaiden naapureiden nähden:) Eräänki kerran tullu tuota harrastettua. Mies 30v
En suosittelisi uimaan munasillaan. Harrastin sitä aikoinaan, sitten luin ja näin kuvat kun hauki oli käynyt ihmisten jalkoihin ja purrut ihan kunnolla. Kyllä löytyi uikkarit, tuossa kymellä on isoin hauki mitä ollaan saatu painoi 12kg, joten varokaa vähänM50+.
Ollapa joku ihana tytsy jonka mökille pääsisi hommiin (vaikka mökkihommia aluksi) sit käytäs uimassa ja soudeltas ja rauhotuttas pikuhilijaa yöpuulle iltauinnin ja saunan jälkeen....
Ihanaa käydä naku-uinnilla illalla. / vilivallaton
mutta vain jos ei ole vallas. mulla on tullainen läskimökkinaapuri ja sillä roikkuu maha ja tissit aika pahasti. Mutta kun hänen tytär käy mökillä, niin toivon aina että hänkin kävis nakuuinnilla. Mutta hän käyttää bikinin. Silti mulla on aina venellä tai laiturilla tekemistä kun kuulen että hän käy uimassa. ;-) mies 39v
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:56"]Kunnon järvipano on paras tai soutuveneessä keskellä järveä keskellä kirkasta päivää, siinä on uteliaille kiikaroimista mutta mikäs sen kiihottavempaa kun pistellä takaapäin muijaa uteliaiden naapureiden nähden:) Eräänki kerran tullu tuota harrastettua. Mies 30v
[/quote]
Vihaan harrastaa seksiä vedessä. Siksi en sitä teekään. Kuinka tuo onnistuu ilman kamalaa hankausärsytystä? Vesi pesee mulla ainakin limat pois ja tulee aivan liikaa kitkaa. Sitä vääränlaista kitkaa.
N32v
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:32"]
Ollapa joku ihana tytsy jonka mökille pääsisi hommiin (vaikka mökkihommia aluksi) sit käytäs uimassa ja soudeltas ja rauhotuttas pikuhilijaa yöpuulle iltauinnin ja saunan jälkeen....
[/quote]
Mökkseksissä vaan on sitä jotain. Mökki itsessään jo kiihottaa saati se kun käy mukavan naisen kanssa saunassa ja jäähylle mennessä häpyhuulet vilahtavat ja mieli tekee jo terassille naimaan vähät välittämättä siitä näkeekö joku :D
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:56"]Kunnon järvipano on paras tai soutuveneessä keskellä järveä keskellä kirkasta päivää, siinä on uteliaille kiikaroimista mutta mikäs sen kiihottavempaa kun pistellä takaapäin muijaa uteliaiden naapureiden nähden:) Eräänki kerran tullu tuota harrastettua. Mies 30v [/quote] Vihaan harrastaa seksiä vedessä. Siksi en sitä teekään. Kuinka tuo onnistuu ilman kamalaa hankausärsytystä? Vesi pesee mulla ainakin limat pois ja tulee aivan liikaa kitkaa. Sitä vääränlaista kitkaa. N32v
[/quote]
No eihän sitä kauhean pitkäkestoisesti voi vedessä tehä, mutta on sitäkin kiihottavempi. Varsinkin jossain vuokramökillä oudossa paikassa kun se naapuri kyylää puutteessa... Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:56"]Kunnon järvipano on paras tai soutuveneessä keskellä järveä keskellä kirkasta päivää, siinä on uteliaille kiikaroimista mutta mikäs sen kiihottavempaa kun pistellä takaapäin muijaa uteliaiden naapureiden nähden:) Eräänki kerran tullu tuota harrastettua. Mies 30v [/quote] Vihaan harrastaa seksiä vedessä. Siksi en sitä teekään. Kuinka tuo onnistuu ilman kamalaa hankausärsytystä? Vesi pesee mulla ainakin limat pois ja tulee aivan liikaa kitkaa. Sitä vääränlaista kitkaa. N32v
[/quote]
No eihän sitä kauhean pitkäkestoisesti voi vedessä tehä, mutta on sitäkin kiihottavempi. Varsinkin jossain vuokramökillä oudossa paikassa kun se naapuri kyylää puutteessa... Mies 30v
[/quote]
Vaimon kanssa naitiin koitereessa. Sielä oli toisiakin uimassa, se oli silloin reilu kakskymppisenä seurustelun ihan alkuvaiheessa. Siinä oli varmaan se jännitys ja uutuuden viehätystä, kesto ehkä 5 minM50+.
[/quote]
Onnistuu kohtuullisesti oikeanlaisen liukkarin kanssa. Itse paneminen on mukavaa ja hyvin suojaa limakalvot hiertymiltä, mutta ei sitten enää virtsatietulehdukselta ja bakteerivaginoosilta, jos ei ollutkaan ihan puhdas järvi. Nimimerkillä Never again/ N27
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:55"]
[/quote]
Onnistuu kohtuullisesti oikeanlaisen liukkarin kanssa. Itse paneminen on mukavaa ja hyvin suojaa limakalvot hiertymiltä, mutta ei sitten enää virtsatietulehdukselta ja bakteerivaginoosilta, jos ei ollutkaan ihan puhdas järvi. Nimimerkillä Never again/ N27
[/quote]
Silikonipohjasella liukkarilla onnistunee vedessäkin ?
Niin on!