Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän minun tarvitse ostaa häälahjaa?

Vierailija
02.06.2015 |

Ei niin läheinen ystäväni meni tässä noin kuukausi sitten naimisiin, eikä kutsunut minua. En kyllä kutsua odottanutkaan, sillä emme ole hirveän läheisiä ja hää olivat pienet. Nyt näimme pienellä porukalla lasilllisilla,(minä, hän, hänen serkkunsa ja yksi yhteinen ystävä joka oli häissä) ja neiti kysäisi, että milloin aijon antaa hänelle hänen häälahjansa. Hämmästyneenä sitten totesin, etten edes sellaista ollut ostanut/ajatellut. Aihe jäi siltä illalta sitten siihen, jatkoimme kumminkin illanviettoa. 

Seuraavana päivänä neiti laittoi teksitiviestin, jossa sanoi että voin vaikka laittaa rahaa heidän lahjatililleen ja tilinumeron, kerta en mitään ollut ostanut. Törkeää käytöstä mielestäni ja en tasan laitta senttiäkään! 

Lähinnä mietinkin siis, pitääkö tilanteessa, jossa ei ole tullut kutsutuksi häihin ostaa silti häälahja? Ymmärtäisin läheisen ystävän muistamisen, jos ei kutsusta huolimatta olisi itse päässyt paikalle. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään tarvitse!

Vierailija
2/8 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt, että mikä ihmeen häälahja, kuka on mennyt naimisiin?

Vierailija
4/8 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää provo?

Vierailija
5/8 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan senttiäkään laittais tollaselle, törkeetä käytöstä.

Vierailija
6/8 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta provon keksijälle tiedoksi, että vasta naimisiin mennyt on rouva. Turha siis neiditellä enää.

Vierailija
7/8 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:41"]

Provohan tämä on, mutta provon keksijälle tiedoksi, että vasta naimisiin mennyt on rouva. Turha siis neiditellä enää.

[/quote]

Olisikin. En uskonut että edes kyseinen henkilö olisi noin tökerö. Yleensä kun joku naispuolinen henkilö käyttäytyy lapsellisesti/tyhmästi nimitän tätä neidiksi. Ja muutenkin kaksikymppisestä on kummallista(itselleni) käyttää nimitystä rouva. 

-AP

Vierailija
8/8 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Et tietenkään osta. Kysy missä kutsu häihin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi