Yhteinen aika parisuhteessa - Kun toinen ei halua panostaa yhteiseen aikaan
Olemme olleet 10 vuotta yhdessä miehen kanssa. Meillä on 3- vuotias lapsi. Ne kerrat, jolloin olemme miehen kanssa tehneet jotain yhdessä ovat yhden käden sormilla laskettavissa. Nekin on minun omasta aloitteesta. Hoitajia kyllä olisi. Siitä ei ole kiinni.
Tuntuu, että mies ei halua lähteä kanssani minnekään tai jos lähtee, niin katselee kelloa milloin voidaan hakea lapsi pois anoppilasta.
Kerran kun olimme syömässä ja yritin jutella miehelle niin hän käski minun olla hiljaa. En siis kerennyt puhua kuin kaksi lausetta. En puhunut enää mitään. Tuntui pahalta.
En tiedä missä vika. Ilmeisesti minussa.
Muutaman kerran kun olen ottanut asian puheeksi eli kysynyt, voisimmeko tehdä jotain yhdessä, niin mies vastaa " Sit ku sä keksit jotain".
Sitten kerran kun mies halusi mennä kaupungilla ja kysyin voinko tulla mukaan, niin mies sanoi " No en mä sit mene"
Olen päättänyt, että en puhu enää koko asiasta. Olen jotenkin niin väsynyt tähän tilanteeseen. Välillä mietin, että miksi mies haluaa edes olla kanssani. Minusta se kertoo jotain suhteesta ja toisen tunteista toista kohtaan, kun ei halua viettää aikaa yhdessä vai olenko mä ihan väärässä?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi 100 % kotihiiri? Siis tekisi asioita sinun kanssa kotosalla yhdessä kun lapsi on hoidossa? On olemssa ihmisiä, jotka eivät halua olla kotoa poissa yhtäkään sekuntia pakollisia kauppa-, työ-, lääkärikäyntejä lukuunottamatta. Itse kuulun tähän porukkaan. Jos pitäisi mennä naimisiin, maksaisin maistraatin työntekijän vihkimään kotiin.
Ei auttanut. Olen tätäkin kokeillut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi 100 % kotihiiri? Siis tekisi asioita sinun kanssa kotosalla yhdessä kun lapsi on hoidossa? On olemssa ihmisiä, jotka eivät halua olla kotoa poissa yhtäkään sekuntia pakollisia kauppa-, työ-, lääkärikäyntejä lukuunottamatta. Itse kuulun tähän porukkaan. Jos pitäisi mennä naimisiin, maksaisin maistraatin työntekijän vihkimään kotiin.
Ei auttanut. Olen tätäkin kokeillut.
Ap
Sitten vaikuttaa huonolta. Tosin voi johtua myös intensiivisestä pikkulapsiajasta. Kun lapsi ei pyöri jaloissa niin haluaa ladata akkuja yksin/ydinperheeseen kuulumattomien kanssa.
Hienon miehen geenejä päästit etiäppäin.
Mitä saat suhteesta tuollaiseen mieheen? Millaisen suhteen haluat? Mitä koet ansaitsevasi? Mitä uskallat vaatia? Missä selkäranka? Missä Itsekunnioitus? Oletko tyytyväinen suhteeseesi? Mitä teet jos mies ei tee korjausliikettä ja sinä haluat jotain parempaa?
Mitä yhteistä teillä miehen kanssa on? Lapsi ja asuntolaina?
Olet PARIsuhteessa. Kuulostaa kuitenkin yksinäisen naisen elämältä. Lapsen kanssa touhuilet vain.
Seksiin kai sentään vielä kelpaat?
Pian et siihenkään. Hukkaan valuu nuoruutesi, elämäsi, mies tähyilee jo muualle.
Sydäntä särkevää.
Meillä tehdään kaikki melkein yhdessä Just siivottiin ja mies jäi vielä omia rojujaan keräilemään miesluolaansa, mä laitoin lättytaikinan turpoomaan. Puuhastelua, yhdessäoloa.
Kauppareissuilla usein suunnitellaan mitä tehdään ruuaksi ja autoakin siivotaan yhdessä, mies imuroi ja mä pesen ikkunat.
Silti molemmilla omaa aikaa. En ikinä haluaisi luopua tästä ihanasta perusturvallisuudentunteesta ja yhdessä touhuilusta. Elämän suola.
Lapsi parka. Perheen yhteinen aika, puuhastelu ja pelailu ois hänellekin tosi tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi parka. Perheen yhteinen aika, puuhastelu ja pelailu ois hänellekin tosi tärkeää.
Eli jos kaipaan miehen kanssa yhteistä aikaa, niin se tarkoittaa sitä, että emme tee lapsen kanssa koskaan mitään :D
Ap