Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko masturboinnista muuta kuin orgasmin?

Vierailija
02.06.2015 |

Tuli mieleen kun se on hyvin intiimi ja rauhallinen oma hetki niin saatteko siitä touhusta muuta mielihyvää kuin orgasmin? Seksi on monelle muutakin kuin orgasmi ja koska masturbointi on seksiä itsensä kanssa niin saako siitä myös muuta? Läheisyyttä itsensä kanssa? :) itsensä tutkiskelua, omia rauhallisia ajatuksia tms.

Itse nimittäin koen "rakastelevani itseäni" silloin, paljon muutakin kuin se loppu.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi analysoit aihetta noin paljon?

Vierailija
2/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan masturboinnista ranteen kipeäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 11:23"]

Miksi analysoit aihetta noin paljon?

[/quote]

Miksi ei? Ahdistaako?

Vierailija
4/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan siitä rahaa (webcam)

Vierailija
5/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilääkettä ja haukotuksia.

Vierailija
6/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, saan siitä muutakin. Saan tunteen, että tämä on mun oma asiani, eikä sitä tarvitse selitellä. Tunnen olevani vapaa ja kaunis. Kuvittelen eri ihmisiä seksikumppaneiksi, muistelen menneitä, kuvittelen uusia kokemuksia. Saan fyysistä tyydytystä, jota ei aina ole helposti saatavilla. Opettelen itsekseni jotain uutta. Rentoudun, hymyilen. Ja nussittuna nukun paremmin :) vaikka omin neuvoin, niin kuitenkin.

Vierailija
7/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan paljon enemmän kuin kumppaniseksistä, josta en oikeastaan edes pidä erityisemmin. Minun masturbointini suola on erittäin elävä fantasiamaailmani. Lisäksi se täydellinen vapaus kaikista paineista, eipä tarvi miettiä miltä näyttää, miellyttääkö toista tai pitäisikö "antaaa" jotain mistä ei itse pidä. Voin kuvitella täydellisen minun mieleiseni seksikerran täydellisen miehen kanssa, sellaisen jota minun ei olisi tosielämässä mitään mahdollisuutta saada, ja kerta päättyy orgasmiin joka kerta. 

8 vuotta jo olen ollut ilman kumppaniseksiä, ja todennäköisesti olen loppuikäni. Nautin vaan omasta kivasta enemmän.

Vierailija
8/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä nautin myös itsetyydytyksesta valtavasti. Saa olla rento oma itsensä ja tehdä vähemmän töitä, ei tarvitse stressata toisen kostumisesta ja nauttimisesta. Saa pitkittää tulemistaan helpommin kuin yhdynnässä. Kaiken kaikkiaan nautin masturboinninstani ehkä enemmän kuin yhdynnästä naisen kanssa. Ei ole väliä vaikka välillä penis pehmenee jos pitää taukoa, kukaan ei katso ja arvostele tai ole edes mitään mieltä.

Vierailija
9/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli yllätyksenä, että runkkareita on ihan rajattomasti!

Vierailija
10/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 12:53"]

Tuli yllätyksenä, että runkkareita on ihan rajattomasti!

[/quote]

Etkö itse runkkaile?

Vierailija
11/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän

Vierailija
12/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vapauden ja onnen tunteen. Se on helpompaa, nopeampaa ja vaivattomampaa kuin seksi toisen kanssa. Usein myös parempaa. Voin olla vapaasti itsekäs eikä tarvitse miettiä miltä näytän, mitä toinen ajattelee, mistä hän pitää, jne. On myös mahtavaa, että sen jälkeen voi tehdä mitä huvittaa eikä tarvitse lojua sängyssä tai odotella milloin toinen poistuu asunnostani.

Vierailija
13/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sooloseksi on kivaa! Voi harrastaa silloin kuin se parhaiten sopii, purkaa paineet mukavasti, voi lopettaa vaikka kesken, jos siltä tuntuu.

M53

Vierailija
14/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa aina kädet haista ihan kalalle:( pikkuinka

Vierailija
15/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksipiippuinen juttu. Sooloseksi on hieman turhauttavaa, koska siitä jää tosiaan se henkinen yhteys pois, mikä hyvässä parisuhteessa kuuluu asiaan. Koska elän tällä hetkellä kaukosuhteessa, niin ikävä käy joskus niin pahaksi, että on laukaistava paineet ja rauhoitettava itsensä omin käsin. Siitä saa fyysisen tyydytyksen ja hetken rauhan, mutta samalla jää jotenkin ontto olo, ei sille mitään voi - sielu jää tyydyttymättä ja ikävä saattaa olla kahta kauheampi sen jälkeen.

Vierailija
16/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä pitäisi muuta saada?

Vierailija
17/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on tapa rentoutua ja käyttää mielikuvitusta kiihottamisvälineenä. Samalla saan tutkittua itseäni ja tuntemuksiani kaikessa rauahssa ja voin tehdä tuota omaan tahtiini ja melkein milloin tahansa. Lopputulos ei kuitenkaan ole niin täydentävä kuin kumppanin kanssa. Joku fyysinen sisäinen täyttymys jää kokematta, henkisestä kokemuksesta puhumattakaan. Eli mun kohdalla mukava lisä seksielämään, mutta parasta saa osaavan ja kiinnostuneen kumppanin kanssa, koska nautinnon näkeminen sekä jakaminen nostaa kokemuksen ihan muihin ulottuvuuksiin kuin itse tehden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme