Mitä joss mä nyt hauaisin lähteä parantamaan koko maailman naisten oikeuksia niiin millaiset mahdollisuudet mulla olisi onnnistua?
Kommentit (5)
Riippuu minne menet ensiksi. Jos aloitat jostain Lähi-idän maasta, tuskin ehdit edes suutasi avata, kun sut muilutetaan jonnekkin autiomaan korpeen "extreme-seikkailumatkalle". Fanaattisiin ja vahvasti uskonnollisiin maihin ei kannata mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ihhmiset elää uskonnoillle. Aina on keksitty uusia uskontoja.
Ennsin pitää alkuun luoda sellainen uskonto johon itse pystyy itse uskomaan ja sen jälkeen kun voi perustellusti uskonnon itselleen uskoa voi uskoa että joku toinenkin voisi kenties siihen uskoa jonain päiivänä.
Tuolla "anoppi vei lapsen sylistäni" -ketjussa joku kommentoi ettei miehiä kannata moista asiaa laittaa toimittamaan. (lainasin kommentin esimerkiksi) Jotakuinkin noin se meni.
Niin kauan kuin naiset itse pitävät miehiä ilmeisen taantuneina niin onnistumisesi mahdollisuudet ovat surkeat. Joillekin miehille avataan ovet kohti naisen tallomista ja tallomisen aloittaja on nainen itse eräänlaisen hoivaviettinsä kanssa.
Tämä herättää niin monta ajatusta ja kysymystä ja ihmetystä etten tiedä mistä aloittaa. Miehelle pitää antaa.. Kasvatetaan joka sukupolvi siihen luuloon että asia on noin? Jos pohdinnan vie pitemmälle niin kuinka kaukana on oppi siitä että raiskaus on ok?
Ei minkäänlaisia.