Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoin tänään Taloussuklaa-levyn 500 euron setelillä

Vierailija
28.01.2022 |

Kassaneidin suu loksahti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain luottotiedottomat maksavat nykyisin käteisellä. Kyllähän tuo suun loksauttaa auki.

Vierailija
2/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaamme, mitä olemme tehneet sille, kun olemme pelänneet pelastuksemme Jumalaa. Mutta jos emme näe sitä, ja jos näemme sen, emme voi nähdä sitä silmiemme edessä. (Sillä kuten tiedämme, syntiemme tähden me tiedämme olevamme kuninkaiden kaltaisia, koska olemme uskollisia Jumalalle.) Kaikki ihmiset sanoivat: "Jätä hänet rauhaan, olkoon siis se, joka sanoo Jumalalle: 'Pyhitä valtaistuimesi', ja näin Jumala sanoo: 'Hyvin tehty, sinä istut tälle alttarille'. Olen mies, joka elää ikuisesti, olen mies, joka elää Jumalan nimessä. Lähditkö? Mutta on mies, jolla on vahva halu tehdä sitä, mikä on oikein Herran silmissä. Älkäämme unohtako tätä, jotta me pelastuisimme. Mutta eläville ei ole tilaa Herran huoneessa eikä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen huoneessa. Koska vain on olemassa ikuinen elämä. Ei tapahtunut muutosta, mutta Jeesus kertoi viholliselle kuinka hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä väkisinkin pikkarit💧 t. kassaneito 💋

Vierailija
4/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset säästänyt sitä. Niitä ei valmisteta enää ja kaunis seteli päätyy tuhottavaksi.

Vierailija
5/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarjosin suklaalevystä maksua luonnossa. Kassaneidin suu kyllä loksahti apposen avoimeksi tässäkin tapauksessa.

M56.

Vierailija
6/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin seiskapäkin olutta 300€ setelillä 😎

Vierailija
7/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin tupakka-askin luonnossa.👵

Vierailija
8/8 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit sut ohjattiin takahuoneeseen odottamaan poliisia.

T. Silminnäkijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi