Mies puhuu välillä äksyillen ja tiuskien
Ei jokapäiväistä mutta en pidä tuosta yhtään. Olen sanonut että minulle ei puhuta noin. Hän vaan alkaa lässyttää ettei ole niin puhunut eikä halua tietenkään minulle tiuskia. Ei siis ota tosissaan. Olen hänen poikansa kanssa puhunut tästä ja hänelle mies tiuskii myös.
Kommentit (4)
Paineitaan purkaa tiuskimalla. Mulla miehen tiuskiminen vähentyi kun työaikaa vähennettiin, voi nyt paremmin. Tottakai itsekin huomautan tiuskimisesta, ei sitä jaksa kuunnella.
Meillä taas vaimo hoitaa tiuskimisen. Tänään se alki jo aamulla heti kun hän heräsi. Yritin muutamaan kertaan kainosti kysellä mistä moinen johtuu, niin hän tiuskaisi, että ei mistään. Nyt hän on ollut saunassa toista tuntia, saas nähdä onko siellä höyryt haihtuneet.
Tavallaan ymmärrän miestäsi, sillä itse olen vttumainen ämmä osan joka päivästä, ja ulosanti sen mukaista. Toisaalta pyrin vähentämään muihin kohdistuvaa äksyilyäni, koska se on oma vaivani ja pyydän anteeksi silloin kun todella olen loukannut enkä väitä etten ole tiuskaissut jos niin olen tehnyt. Pyrin myös siihen, että läheiseni tietävät sen että rakastan heitä aivan tavattoman paljon, mutta tunnevammojeni vuoksi sitä on joskus vaikea näyttää.
Jospa miehesi suostuisi ottamaan hieman rotia touhuunsa myös, lopettamaan ajoissa, pyytämään anteeksi, vähentämään sinuun ja poikaan kohdistuvaa tiuskintaa ja ehkäpä lisäämään välittäviä ja läheisiä elkeitä?
Ei sitä poiskaan saa. Jotkut vaan ei hillitse hermojaan, ja osaa käyttäytyä muuten. Osaa hermostuttaa ihan pienetkin asiat. Eli deal whit it.