Mitä mieltä ihmisestä joka jyrää muita "minä haluan" sanoen?
Onko kykenemätön näkemään muita ja tilanteiden, asioiden mukaista kokonaisuutta keskittyen vain siihen miten itse haluaa asioiden menevän? Naisvaltaisilla aloilla paljon näitä. Haluaisivat sanoittaa jopa sanat suuhun ja sen miten toimit.
Kommentit (11)
Tätä kutsutaan mielipiteen ilmaisuksia ja aika usein myös johtamiseksi. Pitää sanoa ääneen, mitä haluaa. Silloin yleensä myös saa sen!
Varhaiskasvatuksessa näitä joissakin tiimeissä. Ei kysytä mitä se toinen haluaa ja tullaan kotiin lankoja pitkin, kun muiden pitää heidän halunsa mukaan toimia. Eivät näe eivätkä hyväksy erilaisuutta.
Lol onneksi miesten kesken ei ole ketään "jyrää". Saati että sitä sitten muut miehet tottelis kuin kiltit Sesse-koirat...
Nää on näitä "vahvoja", kenen kanssa mun usein vaikea tulla toimeen :D
Vierailija kirjoitti:
Varhaiskasvatuksessa näitä joissakin tiimeissä. Ei kysytä mitä se toinen haluaa ja tullaan kotiin lankoja pitkin, kun muiden pitää heidän halunsa mukaan toimia. Eivät näe eivätkä hyväksy erilaisuutta.
Ja hyvässä lykyssä aiheuttavat riitaa lasten nähden varhaiskasvatuksessa, jos on samanlainen "minä haluan" vastassa.
Ei siinä mitään, jos joku sanoo haluavansa jotain, mutta se toisten jyrääminen ja toisten huomioon ottamattomuus on kylläkin tosi suututtavaa.
Oikeastaan vihastuttavaa. Vihaan tyyppejä jotka ajattelevat pelkästään omaa etua.
Täysin normaali nykyaikainen nainen
Samassa tiimissä hankala ei näe kuin sen mitä itse haluaa ja miten haluaa asiat tehtävän. Luettelee listalta asiansa kuuntelematta muita ja kysymättä muiden mielipiteitä. Vain sen mitä itse haluaa. Aina äänessä. Puhuu päälle eikä todellakaan kuuntele loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Tätä kutsutaan mielipiteen ilmaisuksia ja aika usein myös johtamiseksi. Pitää sanoa ääneen, mitä haluaa. Silloin yleensä myös saa sen!
Esihenkilöltä hyväksyttävää, mutta jos on tiimikaveri niin ei.
Jos ei kysy mielipidettä muilta on itsekeskeinen.
inhoan, paljon.