Oma ikä / 2 +7
Onko tämä vieläkin toimiva matemaattinen kaava potentiaalisen seurustelukumppanin valinnalle.
Tämä ponnahti mieleeni selaillessani Suomi24:n tarjontaa ja asettaessani haun kriteerejä. Toki omat empiiriset havaintoni minulle sopivista naisista näyttelivät myös osaa, mutta olisihan se helppoa jos voisi huoletta yhdellä kaavalla raakata pois kaikki epäväärät ehdokkaat.
Ei tulisi ihmettelyjä seurustelusta liian nuoren kanssa ja kiinnostuksenkohteetkin saattaisivat olla edes jotenkin samalla tasolla.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 03:53"]
On se muuten, mutta tuo oma ikä pitää määritellä todellisen kunnon mukaan. Ei sen mukaan mitä passissa lukee. Yleensä tätä kaavaa käyttävät mieluiten nelikymppiset miehet joilla on viisikymppisen terveys ja kuusikymppisen ulkonäkö. Silloin 27 ei ole mikään oikea alaraja.
[/quote]
Kieltämättä.
Jos ajattelen elämäntilannettani ja kokemuspohjaa, niin minulla voisi olla aika vähän yhteistä reilun parikymppisen kanssa. Kymmenessä vuodessa on kuitenkin tapahtunut paljon esim. sosiaalisten normien ja ajankäytön suhteen. Kulttuuri on täysin poikkeavaa, eikä rauhallisempi meno varmastikaan sovi monelle teknologiasukupolven edustajalle.
t. mies joka saa osakseen katseita linja-autossa kirjaa lukiessaan
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 04:22"]
On se muuten, mutta tuo oma ikä pitää määritellä todellisen kunnon mukaan. Ei sen mukaan mitä passissa lukee. Yleensä tätä kaavaa käyttävät mieluiten nelikymppiset miehet joilla on viisikymppisen terveys ja kuusikymppisen ulkonäkö. Silloin 27 ei ole mikään oikea alaraja.
[/quote]
Kieltämättä.
Jos ajattelen elämäntilannettani ja kokemuspohjaa, niin minulla voisi olla aika vähän yhteistä reilun parikymppisen kanssa. Kymmenessä vuodessa on kuitenkin tapahtunut paljon esim. sosiaalisten normien ja ajankäytön suhteen. Kulttuuri on täysin poikkeavaa, eikä rauhallisempi meno varmastikaan sovi monelle teknologiasukupolven edustajalle.
[/quote]
se johtuu siitä, että sulla on se kirja väärinpäin....
Tarkoitatko, että 100-vuotias voi rauhassa etsiä kumppaninsa 57-vuotiaista?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 04:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 04:22"]
[/quote]
Kieltämättä.
[/quote]
se johtuu siitä, että sulla on se kirja väärinpäin....
[/quote]
Olen vain kääntänyt kansipaperit hämätäkseni kanssakulkijoita. Toki teoriasi selittäisi miksi tuntuu että käytän 800 sivuiseen kirjaan puolen vuoden bussimatkat.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 04:34"]
Tarkoitatko, että 100-vuotias voi rauhassa etsiä kumppaninsa 57-vuotiaista?
[/quote]
Varmasti saa ihan rauhassa etsiä.
Missä sä asut? Ite oon 24v tyttö, eikä kukaan ikinä ihmettele tai tuijota jos luen bussissa kirjaa
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 05:39"]
Missä sä asut? Ite oon 24v tyttö, eikä kukaan ikinä ihmettele tai tuijota jos luen bussissa kirjaa
[/quote]
Yli sadan tuhannen ihmisen kaupungissa.
Aamulla linja-autossa 90% ihmisistä kaivaa esiin kännykkänsä, minä kirjan. Tuijotuksia on joka viikko, varsinkin jos satun lukemaan jotain 'ei-pokkaria'.
Ehkä vain projisoin näitä ihmettelyjä itseeni, koska haluan olla ainutlaatuinen ankanpoikanen. Siltikin ei täälläpäin busseissa kirjoja (ainakaan perinteisiä) lueta.
Yritin laajentaa hakukriteerejä tämän asettamani sattumanvaraisen kaavan ulkopuolelle, mutta en usko että tulokset siitä paranivat.
Nuoremmasta päästä naiset tuntuivat liian nuorilta ja toisessa päässä ihmiset saivat minut tuntemaan itseni vanhaksi.
Ehkä kaavassa on siis jotain perää.
On se muuten, mutta tuo oma ikä pitää määritellä todellisen kunnon mukaan. Ei sen mukaan mitä passissa lukee.
Yleensä tätä kaavaa käyttävät mieluiten nelikymppiset miehet joilla on viisikymppisen terveys ja kuusikymppisen ulkonäkö. Silloin 27 ei ole mikään oikea alaraja.